گوشی اوپو K10 Energy معرفی شد

گوشی اوپو K10 Energy معرفی شد

اوپو K10 Energy به تازگی معرفی شده، اسمارتفون میان رده ای که باتری پرظرفیتی در آن به کار گرفته شده و شارژ سریعی دارد. این نام همچنین می تواند به عنوان Lite، Youth یا Vitality در سایر بازارها به فروش برسد و عنوان Energy برای این محصول اوپو در نظر گرفته می شود.

این گوشی قرار است نسخه مقرون به صرفه تری از K10 5G با چیپست اسنپدراگون 778G باشد و در حال حاضر در چین به فروش می رسد. این تلفن هوشمند K10 دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح Full HD+ است. یک حفره دوربین سلفی نیز در گوشه سمت چپ بالا وجود دارد، حسگری که دوربین 16 مگاپیکسلی در آن تعبیه خواهد شد.

در قسمت عقب یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با لنزهای 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق تعبیه شده است. بیشتر این ویژگی‌ها آشنا به نظر می‌رسند و دلیل آن این بوده که با برگه مشخصات اوپو K9s یکسان هستند. تفاوت اصلی در حافظه بوده و K10 Energy با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد که از هر نسخه K9s قدرتمندتر است.

سایر مشخصات شامل باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، خنک کننده، ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 و چندی دیگر می باشد. این محصول اوپو در دو رنگ مشکی و آبی با قیمت 2199 ین به فروش می رسد و مشخص نیست آیا وارد بازارهای دیگری خواهد شد یا خیر.

در اخباری مرتبط اوپو همراه سری رینو 8 از اولین تبلت خود برای بازار هند نیز رونمایی کرده است. اوپو Pad Air با نمایشگر جذاب، چیپست میان رده اسنپدراگون و سایر ویژگی های جالب وارد هند شده است. اگرچه این اولین تبلت Oppo است که در هند عرضه می شود، اما اولین تبلت در جهان نیست. این شرکت در اوایل سال جاری Oppo Pad را در چین عرضه کرد و این تبلت از همان اصل طراحی پیروی می کند.

Oppo Pad Air دارای طراحی دو رنگ و یک دوربین 8 مگاپیکسلی (f/2.0) در عقب است. این دوربین از زاویه دید 80 درجه و فیلم برداری با کیفیت 4K @ 30FPS پشتیبانی می کند. همچنین یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تماس‌های زوم و سلفی‌های در جلو وجود دارد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی سری گوشی Reno 10 اوپو

با چرخش به سمت جلو، یک صفحه نمایش 10.36 اینچی 2K LCD با حاشیه های مساوی در هر طرف دریافت می کنید. پنل از نرخ نوسازی 60 هرتز و نرخ پاسخ لمسی 120 هرتز پشتیبانی دارد. وضوح تصویر نیز 2000×1200 پیکسل است و با ضخامت 6.94 میلیمتری و وزن 440 گرمی یک گزینه باریک و سبک تلقی می شود.

در بخش پردازشی، اوپو پد ایر از چیپست اسنپدراگون 680، همراه با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4x و تا 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 بهره می برد. این تبلت دارای باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. در مورد گزینه های اتصال، یک پورت USB-C، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1 و چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos تعبیه شد.

علاوه بر این، شرکت قلم Oppo Life Smart Stylus را نیز به کار گرفته تا کاربران بتوانند به راحتی رسمی بکشند و یادداشت برداری کنند. تبلت اوپو Pad Air سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می کند که از ویژگی هایی مانند کشیدن و رها کردن فایل، صفحه نمایش با دو انگشت، اتصال چند دستگاه، پنجره های شناور چهار انگشتی و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی اوپو K10 Energy معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *