تلویزیون هوشمند جدید هوآوی با دوربین پاپ آپ در راه است

شرکت هوآوی را بی شک می توان از برندهای مطرح صنعت فناوری دانست. این کمپانی در 19 می طی یک رویداد چندین محصول جدید رونمایی خواهد کرد و یکی از آنها تلویزیون هوشمند منحصربفرد با دوربین پاپ آپ است.

غول فناوری چینی ، هواوی ، چندین پوستر تبلیغاتی منتشر کرده است که حاکی از راه اندازی یک تلویزیون هوشمند جدید در یک گروه جدید است. Huawei Smart Screen SE به نظر می رسد یک نسخه کوتاه از مدل های سطح بالا است و با حفظ ویژگی های ممتازی که تلویزیون های هوشمند این برند برای آنها شناخته شده است ، قیمت مقرون به صرفه تری خواهد داشت. پوسترهای تیزری که به Vmall و Jingdong پاشیده شده بودند ( JD.com) یک نگاه اجمالی به تلویزیون هوشمند و همچنین برخی نکات از ویژگی هایی که می توان در آن انتظار داشت را ارائه می دهد.

برای اولین بار ، Huawei Smart Screen SE یک دوربین پاپ آپ را بسته بندی می کند که قطعاً به عنوان یک دوربین وب برای تماس های ویدیویی و سایر عملکردهای مربوطه عمل می کند. تلویزیون هوشمند گفته می شود که در دو اندازه عرضه می شود – یک مدل 55 اینچی که بین 3،099 یوان – 3999 یوان (حدود 600 دلار) و یک نسخه 65 اینچی با قیمت 4،099 – 4،999 یوان (حدود 700 دلار) قیمت خواهد داشت. انتظار می رود SE وضوح صفحه نمایش 4K را ارائه دهد و از عملکردهای چند لمسی پشتیبانی کند. پوستر همچنین نشان می دهد که Huawei Smart Screen SE طراحی تمام صفحه را با حاشیه های بسیار باریک در چهار طرف ارائه می دهد. این محصول همچنین با فناوری توسعه طیف رنگی هوآوی که خود توسعه یافته است نیز ارائه می شود.

علاوه بر این ، انتظار می رود که این صفحه نمایش از فناوری ضد انعکاس ، ضد تابش خیره کننده ، ضد آبی نیز پشتیبانی کند و دارای رنگ صفر است. تلویزیون هوشمند با هارمونیوس سفارشی هواوی اجرا خواهد شد که چندین ویژگی هوشمند را به همراه خواهد داشت. به غیر از Smart Screen SE ، هوآوی همچنین انتظار می رود هدست های بی سیم واقعی FreeBuds 4 ، مانیتورهای سطح بالای Mate View و یک روتر را در ماه مه ارائه دهد. نوزدهمین کنفرانس مطبوعاتی.

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Enjoy 50 Pro با پردازنده اسنپدراگون 680 معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون هوشمند جدید هوآوی با دوربین پاپ آپ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *