تلویزیون‌های سری اولد 4K پاناسونیک اینبار با یک مدل 77اینچی توسعه داده می شوند

تلویزیون پاناسونیک

پاناسونیک جز برندهای است که امروزه در میان مشتریان ، جایگاه ویژه ی برای خود بدست آورده است و تقریبا کم و بیش مردم در جهان با این برند آشنایی کافی دارند . پاناسونیک اینبار قصد دارد که در سری اولد 4K خود از یک مدل 77 اینچی رونمایی کند. این تلویزیون قابلیت های زیادی نیز به همراه دارد که می توانیم به وضوح تصویر بالای 4K  و همچنین قابلیت HDR آن اشاره نماییم. 

علاوه بر آن سری EZ1000  از فرمت هیبرید لوگ گاما (HLG)، فرمت HDR که در سیگنال های مخابراتی استفاده خواهد شد پشتیبانی می نماید.شرکت پاناسونیک برای ایجاد کیفیت بهتر در تصویر از شرکت های هالیوودی نیز بهره گرفته است. 

البته ابعاد بزرگتر این تلویزیون و همچنین قابلیت پشتیبانی از برخی فرمت ها می تواند این تلویزیون را در میان دیگر تلویزیون ها موفق تر نماید.

پاناسونیک با توجه به تاییدیه‌ی THX 4K، که برای تلویزیون خود گرفته است توانسته است سبب ضمانت این تلویزیون شود این در حالی است که تقریبا دیگر تلویزیون ها نتوانسته اند این تاییدیه را دریافت نمایند و همچنین این تلویزیون از حالت پیش‌تنظیم سینمایی THX 4K بهره می‌برد. نمایشگر ها برای اینکه بتوانند چنین تاییدیه را دریافت کنند باید آزمایش های متفاوتی را پشت سر بگذارند.

اما تنها نمی توان این موارد را سبب توسعه این تلویزیون ها دانست بلکه موارد دیگری نیز در این رابطه وجود دارند مانند اینکه پایه‌ی این تلویزیون یک اسپیکر ۷۰ واتی داینامیک بلید می باشد.

با  این وجود پاناسونیک با ارائه چنین تلویزیونی می تواند سبب ایجاد هیجان گردد و کاربران زیادی را به خود جلب کند ولی ممکن است این سری نیز مانند سری های گذشته به بازار آمریکا راه پیدا نکند؛ فعلا در رابطه با عرضه چنین محصولی در بازار آمریکا چیزی مشخص نیست. 

در رابطه با قیمت چنین محصولی هنوز اطلاعات دقیقی به دست نیامده است.

 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی دوربین Lumix GH5 II پاناسونیک

نظرات در مورد : تلویزیون‌های سری اولد 4K پاناسونیک اینبار با یک مدل 77اینچی توسعه داده می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *