«تله‌کام پلاس» با حضور ایرانسل افتتاح می‌شود

سامسونگ

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تله‌کام 2019)، امسال در بیستمین دوره خود، با عنوان «تله‌کام پلاس»، از روز سه‌شنبه 26 آذر ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن 38B پذیرای علاقه‌مندان است.

آخرین دستاوردها و راهکارهای سازمانی، ارائه خدمات اینترنت پر سرعت همراه، معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه و پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع مشکلات احتمالی مشترکان، از جمله بخش‌های مختلف غرفه ایرانسل در نمایشگاه «تله‌کام پلاس» است.

ایرانسل با ارائه سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، WiFi سازمانی، خدمات ابری و خدمات شهر هوشمند، آخرین دستاوردهای راهکارهای سازمانی خود در حوزه اینترنت اشیا را به نمایش می‌گذارد و در میزهای مختلف به پاسخگویی به پرسش‌های مشترکان در حوزه اینترنت پرسرعت نسل‌های سه و چهار (3G و 4G)، همین‌طور ارائه خدمات به مشترکانی که قصد تعویض سیم‌کارت خود به نسل‌های بالاتر را دارند و نیز معرفی بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه می‌پردازد.

«تله‌کام پلاس» از روز سه‌شنبه 26 تا جمعه 29 آذر ماه 1398، از ساعت 9 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل در سالن 38B پذیرای علاقمندان است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : «تله‌کام پلاس» با حضور ایرانسل افتتاح می‌شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *