تصویر کیس گوشی ZenFone 8 Mini ایسوس فاش شد

تصویر کیس گوشی ZenFone 8 Mini ایسوس فاش شد

شرکت ایسوس در نظر دارد بزودی گوشی های هوشمند سری Zenfone 8 را معرفی کند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند و نمونه های برجسته در مقایسه با نسل پیشین محسوب می شوند.

ایسوس از تاریخ 12 ماه مه از تلفن های هوشمند سری ZenFone 8 بهره خواهد برد. اخیراً در تیزر تبلیغاتی این شرکت اعلام شده است که این گوشی از یک پرچمدار در ابعاد کوچک ، که می تواند ZenFone 8 Mini نامیده شود ، خبر می دهد. Gadget Tendency برای نشان دادن طراحی جلو و عقب ، موارد ارائه شده در مورد این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

در حال حاضر توسط سازنده تایوانی نشان داده شده است که ZenFone 8 Mini از یک صفحه نمایش سوراخ دار برخوردار خواهد بود. نمای پشتی این گوشی نشان می دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین مستطیل شکل است که دو دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده است.

لبه سمت راست ZenFone 8 Mini دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. در قسمت بالا ، از جک صوتی 3.5 میلی متری بهره می برد و به نظر می رسد لبه پایین آن به درگاه USB-C و جلوپنجره بلندگو مجهز شده است.

تصویر کیس گوشی ZenFone 8 Mini ایسوس فاش شد

انتظار می رود ZenFone 8 Mini از یک نمایشگر 5.92 اینچی AMOLED برخوردار باشد که وضوح تصویر Full HD + 1080 24 2400 پیکسل و سرعت تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. گفته می شود که این گوشی به عنوان جمع و جورترین تلفن مجهز به سیستم عامل موبایل Snapdragon 888 ارائه می شود.

یک درز اخیر ادعا کرده است که در چندین نسخه از جمله 6 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 8 گیگابایت RAM + 128 گیگابایت حافظه ، 8 گیگابایت RAM + 256 گیگابایت حافظه داخلی ، 12 گیگابایت RAM + 256 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت RAM در دسترس خواهد بود. + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی این ممکن است از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیرو بگیرد که ممکن است از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی کند.

خبری از دوربین جلوی ZenFone 8 Mini نیست. انتظار می رود تنظیمات دوربین عقب آن از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 و یک لنز جدید IMX663 سونی برخوردار باشد. همچنین ممکن است یک آمپلی فایر Cirrus CS35L45 در آن قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید  ایسوس گوشی ZenFone V را معرفی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویر کیس گوشی ZenFone 8 Mini ایسوس فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *