تصاویر منتشر شده از سری جدید گلکسی A5 و گلکسی A7

تصاویر منتشر شده از سری جدید گلکسی A5 و گلکسی A7

سامسونگ که از سری مقرون به صرفه گلکسی A فروش بسیار خوبی به دست آورده است، اکنون به دنبال محبوبیت بالای این نسل از گوشی های گلکسی، سامسونگ قصد دارد سری جدیدی از گوشی های این نسل را ارائه کند. سری گلکسی A شامل سه دستگاه A3 و A5 و در نهایت A7 میشود. امروز در رابطه با نسل جدید این گوشی ها تصاویری از گلکسی A5 و گلکسی A7 جدید منتشر شده است.

در شایعات پیش از این، گوشی های گلکسی A را در چندین بنچمارک دیدیم، اما اکنون که تصاویری از آن منتشر شده است میتوان نمایی از آنچه سامسونگ در پی عرضه ی آن است مشاهده کرد. در عکس های موجود میتوان کاملا زبان طراحی سری گلکسی اس 6 و نوت 5 را مشاهده نمود که نشان از یک تحول عظیم در طراحی تمامی گوشی های سامسونگ دارد.

تصاویر منتشر شده از سری جدید گلکسی A5 و گلکسی A7بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، گلکسی A5 جدید صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و رزولوشن آن 1080 در 1920 پیکسل میباشد. این گوشی از پردازنده ی اگزینوس 7 ساخت سامسونگ استفاده میکند؛ این پردازه متشکل از هشت هسته است و فرکانس 1.6 گیگاهرتز دارد. پردازنده ی گرافیکی این دستگاه مالی-T720 است و همچنین 2 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته است. این دستگاه 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. احتمال میرود که دوربین جلو این گوشی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی قرار بگیرد.  سیستم عامل این دستگاه به شکل پیش فرض اندروید نسخه ی 5.1.1 خواهد بود.

گوشی دیگر گلکسی A7 است که 0.3 اینچ از برادر خود بزرگ تر است و صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع سوپرآمولد دارد که رزولوشن آن 1920 در 1080 پیکسل میباشد. این گوشی به پردازنده ی میان رده اسنپدراگون 615 مجهز است و از پردازنده گرافیکی آدرنو 405 بهره میبرد. دیگر مشخصات فنی آن 3 گیگابایت رم وحافظه ی داخلی 16 گیگابایت است. دوربین آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی اش 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در آخر لازم به ذکر است که هر دوی این گوشی ها با بدنه ای فلزی روانه ی بازار خواهند شد.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت GALAXY TAB S7 FE سامسونگ بزودی در بازار تایوان

نظرات در مورد : تصاویر منتشر شده از سری جدید گلکسی A5 و گلکسی A7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *