تصاویر قاب پشتی گلکسی اس 9 منتشر شد؛ اسکنر اثر انگشت جای بهتری دارد

گلکسی اس 9

گلکسی اس 9 کمپانی سامسونگ هنوز به طور کامل طراحی نشده و اطلاعاتی از آن مشخص نگردیده است ولی خبرهایی که از این گوشی منتشر می شود، گویا قرار است تا زمان معرفی به یکی از پرحاشیه ترین گوشی ها تبدیل شود!

همان طور که در گزارشات آمده است گلکسی اس ۹ احتمالا با تغییراتی خیلی کم و جزئی در نمای جلویی گوشی اما تغییراتی خوب و دلنشین روی قاب پشتی آن ارائه خواهد شد. در این حالت حسگر تشخیص اثر انگشت به جای این که در جای بد قلقی باشد، روی وسط قاب پشتی گوشی قرار گرفته است که این حالت به احتمال صد در صد مورد پسند کاربران قرار گیرد.

شرکت محبوب سامسونگ تصمیم گرفته است که دوربین دوگانه ی این گوشی جدید را مثل دوربین گوشی گلکسی جی ۷ پلاس طراحی کند، یعنی قاب دوربین دوگانه دیگر افقی نیست و این بار عمودی خواهد شد، به نظر بیشتر کاربران این موضوعی است که شرکت سامسونگ می بایست از اول بر روی گوشی گلکسی اس ۸ نیز مراعات می کرد. موضوع قابل تأمل دیگر این است که اندازه ی دکمه های فیزیکی روی گوشی نیز به یک اندازه بوده و به خصوص این که وجود این دکمه ها در سمت چپ دستگاه باعث می شود که بین دکمه بیکسبی و دکمه های کنترل صدا فرق قائل شود.

همچنین در این رندر به شکل محافظ کارانه ای حاشیه ی سمت پایین مشخص نمی‌ شود و همچنین درباره ی لبه ی سمت بالا نیز احتمال کمی می دهیم که این شرکت بخواهد همانند شرکت رقیبش یعنی شرکت اپل کار کند البته همه ی این ها فقط یک نظریه است. هنوز تا انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر و رسمی درباره ی این گوشی وقت زیادی مانده است، پس ما باید منتظر بمانیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیا فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 خواهد بود؟

نظرات در مورد : تصاویر قاب پشتی گلکسی اس 9 منتشر شد؛ اسکنر اثر انگشت جای بهتری دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *