اچ تی سی U11 Eyes معرفی گردید

U11 Eyes

اگر اخبار مربوط به این کمپانی را تاکنون دنبال کرده باشید، قطعا شایعات زیادی در مورد اچ تی سی U11 Eyes به گوشتان خورده است و قطعا می دانید که این گوشی هوشمند جزو گوشی های میان رده ی این کمپانی می باشد. اکنون پس از مدت ها شایعه پراکنی بالاخره U11 Eyes نیز به طور رسمی رونمایی شد و هم اکنون در لیست محصولات این کمپانی تایوانی قابل مشاهده می باشد.

U11 Eyes

همانطور که در برخی از شایعات گفته شده بود U11 Eyes از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پرچمدار این کمپانی یعنی U11 Plus دارد اما تنها تنها تفاوت آن ها در مشخصات سخت افزاری و دسته بندی آن ها به عنوان یک گوشی میان رده می باشد. جنس بدنه ی یو 11 آیز از شیشه و فلز می باشد و در پنل پشتی این گوشی تنها یک درگاه دوربین دیده می شود و علاوه بر مشاهده ی برند HTC حسگر اثر انگشت نیز در زیر دوربین اصلی آن مشهود می باشد.

پنل جلویی این گوشی دارای حاشیه های اندکی می باشد ولی همانند یو 11 پلاس دیگر خبری از کلیدهای همراه خازنی نیست. نمایشگر 6 اینچی این گوشی اس نوع Super LCD 3 با کیفیت Full HD و تراکم نمایشگر 402 پیکسل بر هر اینچ می باشد که برای یک گوشی میان رده معقول به نظر می رسد و کمپانی اچ تی سی برای محافظت از صفحه نمایش 6 اینچی این گوشی، گوریلا گلس 3 را انتخاب نموده و دلیل این انتخاب نیز کاهش قیمت گوشی هوشمند می باشد.

U11 Eyes

قلب تپنده ی U11 Eyes را یک تراشه ی 64 بیتی هشت هسته ای به نام اسنپدراگون 652 تشکیل می دهد و یک باتری 3930 میلی آمپری با قابلیت Quick Charge 3.0 انرژی مورد نیاز این پردازنده را تامین می کند. از لحاظ ابعادی ضخامت این گوشی به 8.5 میلی متر می رسد که وزنی معادل 185 گرم را برای آن رقم می زند. دوربین اصلی این گوشی دوگانه نیست ولی دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی Ultra Pixel 3 با گشودگی دیافراگم f/1.7 می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایسوس ارزشمند ترین برند تایوانی شد

نظرات در مورد : اچ تی سی U11 Eyes معرفی گردید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *