تصاویر تیزری گوشی Honor Magic V منتشر شد

تصاویر تیزری گوشی Honor Magic V منتشر شد

شرکت آنر بزودی گوشی تاشو Honor Magic V را معرفی خواهد کرد. تاکنون شایعات بسیاری دریافت شده و اکنون تصاویر تیزری جدیدی دریافت شده که نشان می دهد رندرهای قبلی به حقیقت اشاره داشتند.

طبق تصاویر، Honor Magic V یک صفحه نمایش 20:9 خواهد داشت و دوربین سلفی حفره ای در مرکز نمایشگر بیرونی درج شد. در قسمت زیرین نیز شاهد پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون هستیم.

انتظار داریم صفحه نمایش داخلی چین و چروکی به لطف فناوری لولای جدید نداشته باشد. در اخباری مرتبط چند ماهی است که گزارش‌هایی درباره گوشی‌های هوشمند تاشو Honor به صورت آنلاین منتشر شده است. اکنون، در جدیدترین گزارش، رندری از گوشی هوشمند آینده آنر مجیک فولد 5G به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

از نظر طراحی، گوشی هوشمند تاشوی آینده آنر شبیه به سری گلکسی زد فولد سامسونگ است. طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد دستگاه تاشو دیگری را روانه بازار کند که دارای فرم تاشو خواهد بود.

 

تصاویر تیزری گوشی Honor Magic V منتشر شد

بر اساس ثبت تجاری اخیر این شرکت، آنر می خواهد گوشی های هوشمند Honor Magic Fold و همچنین گوشی های هوشمند Honor Magic Wing را در بازار عرضه کند. هنگامی که این دستگاه ها عرضه شوند، با گوشی های مشابه برندهایی مانند سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره رقابت خواهند کرد.

شایعه شده است که Honor Magic Fold با نمایشگری 8 اینچی که وضوح صفحه نمایش 2200 در 2480 پیکسل دارد به فروش خواهد شد. در بخش پردازشی، یک پردازنده هشت هسته ای با یک هسته Cortex A-77 با فرکانس 3.13 گیگاهرتز، سه هسته Cortex A-77 با فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A-55 با فرکانس 2.05 گیگاهرتز ارائه می شود.

گفته شده این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. طبق رندر یک دوربین عقب با سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی را نشان می دهد در حالی که در قسمت جلو، می توان یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای بخش سلفی را مشاهده کرد.

گفته می شود که این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد، اما ما انتظار داریم که دستگاه تا زمان عرضه، اندروید 12 را داشته باشد. باتری این گوشی یک پک 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است. عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو می‌تواند به آنر کمک کند تا سهم بازار خود را در کشور چین افزایش دهد. این برند در حال حاضر 15 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است و به سومین شرکت بزرگ گوشی هوشمند در چین تبدیل شده و پس از آن Vivo و OPPO قرار دارند.

بیشتر بخوانید  آنر میت 60 دارای نمایشگر شبیه آیفون 14 پرو خواهد بود

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر تیزری گوشی Honor Magic V منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *