تسلا از پد شارژ بی سیم خود رونمایی کرد

تسلا از پد شارژ بی سیم خود رونمایی کرد

به نظر می رسد سال ها پیش باشد، اما اپل در سال 2017 با معرفی پد شارژ بی سیم AirPower خود، غوغایی ایجاد کرد. این دستگاه در آن زمان شبیه هیچ چیز دیگری نبود و دارای 30 کویل شارژ بی سیم بود که به کاربران این امکان را می داد تا حداکثر سه دستگاه را در هر نقطه از پد برای شارژ بی سیم فوری قرار دهند. متأسفانه، این دستگاه هرگز به قفسه های فروشگاه نمی رسد، زیرا اپل این محصول را به این دلیل که «استانداردهای بالای آن» را برآورده نمی کند، لغو می کند. گزارش‌ها در آن زمان حاکی از آن بود که اپل نمی‌تواند مشکل پد شارژ بی‌سیم را با داغ شدن بیش از حد برطرف کند.

در حالی که اپل ممکن است از این پروژه منصرف شده باشد، به نظر می‌رسد تسلا، از همه شرکت‌ها، از این که این ایده بمیرد راضی نبوده است، زیرا اکنون پد شارژ بی‌سیم خود را معرفی کرده است که از سال آینده عرضه خواهد شد. فناوری شارژ بی‌سیم توسط FreePower پشتیبانی می‌شود که به دلیل قدرت شارژ بی‌سیم خود شناخته شده است و طراحی پد بی‌سیم تماماً تسلا است. در توضیحات محصول اشاره شده است که ظاهر محصول از “طراحی زاویه ای و استایل متالیک Cybertruck” الهام گرفته شده است.

این یک دستگاه کاملاً نرم و صاف است که از آلومینیوم و آلکانترای ممتاز ساخته شده است. علاوه بر این، دارای یک پایه مغناطیسی قابل جدا شدن است که به آن تطبیق پذیری می دهد و تلفن ها را صاف یا در حالت عمودی نمایش می دهد. وقتی صحبت از سرعت شارژ به میان می‌آید، ما به «۱۵ وات قدرت شارژ سریع در هر دستگاه برای حداکثر سه دستگاه به طور همزمان» نگاه می‌کنیم. در بیشتر موارد، این یک محصول بسیار جالب است و چیزی را ارائه می دهد که اکثر شارژرهای دیگر ندارند.

ما محصولات مشابهی را در گذشته دیده‌ایم، اما سیم‌پیچ‌های شارژ کمتری داشتند و پوشش لبه به لبه را نداشتید. در حالی که به نظر می رسد محصول بسیار خوبی است، متأسفانه، ارزان نیست و قیمت آن 300 دلار است. همانطور که قبلا ذکر شد، اکنون برای سفارش در دسترس است اما تا فوریه 2023 ارسال نخواهد شد. البته، اگر نمی‌خواهید آنقدر پول خرج کنید، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که برخی از بهترین‌های بی‌سیم را در اختیار دارید. شارژرها قیمت بسیار کمتری دارند

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تسلا در حال آزمایش خودرو بدون راننده است

نظرات در مورد : تسلا از پد شارژ بی سیم خود رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *