تحویل آیفون X در طی 3 الی 4 هفته توسط کمپانی اپل

آیفون X

این روزها آیفون X یکی از خبرسازترین گوشی ها در دنیای گوشی های هوشمند می باشد. امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که گویا کمپانی اپل قصد دارد آیفون X های پیش خرید شده را زودتر از موعد تحویل خریداران بدهد. اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی اپل قبل از عرضه ی این گوشی هوشمند ابراز نگرانی کرده بود که ممکن است نتواند پرچمدار خود را در موعد مقرر تحویل کاربران دهد ولی امروز با انتشار یک خبر بسیاری از طرفداران خود را خوشحال کرد.

اگر شما نیز یکی از خریداران این گوشی هوشمند هستید باید بگوییم که آیفون X شما تنها تا 3 الی 4 هفته ی دیگر در دسترس شما قرار خواهدگرفت و کاربرانی که هم اکنون این گوشی را از طریق وبسایت این کمپانی خریداری نمایند حداکثر تا 3 الی 4 هفته ی دیگر گوشی خود را دریافت خواهند کرد، به این معنا که تا اواخر ماه دسامبر گوشی برای آن ها در دسترس خواهد بود.

آیفون Xاین خبر با خوشحالی بسیاری از طرفداران این کمپانی همراه بود، زیرا هفته ی گذشته خبری منتشر شده بود که گویا این گوشی پس از 5 الی 6 هفته ی دیگر برای کاربران ارسال می شود. (در صورتی که همین امروز ثبت سفارش انجام دهند)

در این خبر ذکر شده است که حتی مهم نیست آیفون شما چه رنگ و چه خصوصیاتی داشته باشد، در هر شرایط نهایتا تا 4 هفته ی دیگر گوشی خود را تحویل خواهید گرفت. حتی اپراتوری که از آن سرویس دریافت خواهید کرد نیز اهمیتی ندارد و فقط با ثبت سفارش خود در وبسایت اپل در مدت زمان نسبتا کوتاهی گوشی خود را دریافت خواهید کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر آیفون 15 اولترا اپل

نظرات در مورد : تحویل آیفون X در طی 3 الی 4 هفته توسط کمپانی اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *