پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

یکی از گوشی هایی که برای کاربران پیشنهاد می شود، گوشی هایی هستند که در سال های پیش به عنوان پرچمدار کمپانی هایی نظیر سامسونگ، سونی و اچ تی سی معرفی گردیده اند، زیرا این گوشی ها در زمان تولید خود یکی از بهترین سخت افزارها و ویژگی های نرم افزاری را دارا بوده ان که لقب پرچمدار را در آن زمان به خود اختصاص داده اند. زمانی این گوشی ها نیز برای شرکت های سازنده بهترین بوده اند و بیشترین سعی خود را کرده اند که بهترین خود را عرضه نمایند.

سامسونگ گلکسی Note 5

یکی از بهنرین پرچمدارانی که می توانیم به افراد پیشنهاد کنیم، گلکسی نوت 5 کمپانی سامسونگ می باشد زیرا این گوشی با قلم خود فوق العاده معروف شد و تاکنون نیز در میان سری نوت سامسونگ فوق العاده می باشد و جای هیچ حرفی برای گفتن نیست. این گوشی هوشمند در سال 2015 به طور رسمی معرفی شد که ضخامتی برابر 7.6 میلی متر دارد و صفحه نمایش 5.7 اینچی این گوشی از نوع AMOLED با رزولوشن QHD می باشد و توسط محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 4 محافظت می گردد.

پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

پردازنده ی نوت 5 از نوع اگزینوس 7420 بوده بوده که دارای 4 گیگابایت حافظه ی رم در کنار این پردازنده ی قدرتمند می باشد که واقعا ارزش خرید بالایی هم اکنون نیز دارد. قیمت نسخه ی 64 گیگابایتی این گوشی هم اکنون در بازار حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان می باشد.

اکسپریا XZ سونی

یکی دیگر از سری پرچمدارن قدرتمند قدیمی، اکسپریا XZ کمپانی سونی می باشد که این گوشی بقدری خوش دست است که واقعا در زمان معرفی خود بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرد. اکسپریا XZ دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت Full HD و دوربین های 23 و 13 مگاپیکسلی می باشد که برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد. پردازنده ی اسنپدراگون 820 اکسپریا XZ به قدری قدرتمند و روان می باشد که هیچ یک از کاربران هم اکنون نیز در زمان کار کردن با آن نمی گویند ای کاش پردازنده ی اسنپدراگون 835 بر روی این گوشی سوار بود!

پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

هم اکنون این گوشی در بازار ایران با قیمتی حدود یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید  سونی پیش از معرفی پی اس 5، کنترلر آن را رونمایی کرد

HTC 10

یکی دیگر از پرچمداران قدیمی که ارزش خرید بالایی دارد، HTC 10 می باشد که گویا شرکتش نیز در همین روزها بازنشته خواهد شد! اچ تی سی 10 در زمان معرفی به عنوان یک نمادی از قدرت این کمپانی بود که با کیفیت ساخت بی نظیر و بهره گیری از بدنه ای فلزی به همراه دوربین ارتقا یافته یک گوشی مختص کاربرانی که عاشق موسیقی هستند را ارائه می دهد زیرا بلندگوهای بوم ساند استریو اچ تی سی 10 صدایی فوق العاده با کیفیت را برای افراد به ارمغان می آورد.

پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

هم اکنون نسخه ی 64 بیتی این گوشی در بازار ایران قیمتی حدود یک میلیون و چهارصد هزار تومان دارا می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *