تحریم‌های جدید علیه ایران توسط وزارت خزانه‌ داری آمریکا

تحریک های جدید آمریکا علیه ایران

تحریم‌های جدید علیه ایران توسط وزارت خزانه‌ داری آمریکا : وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی را نسبت به ایران تصویب کرد. دیروز اخباری مبنی بر تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران در رسانه های مختلف منتشر شد، اخباری که تحریم سپاه پاسداران و برخی از شرکت های ایرانی را شامل می شد. در ادامه به این بحث خواهیم پرداخت.

تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران

خزانه‌داری آمریکا دقایقی قبل با انتشار فهرستی از مقامات و شرکت‌های ایرانی، آن‌ها را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران و همراستا با اجرای قانون «کاتسا» در فهرست تحریم قرار داده است.

▪️نکته قابل توجه در این فهرست این است که تمام این افراد و شرکت‌ها پیش از این هم در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داشته‌اند و اعلامیه جدید تنها بهانه‌ای جدید، به فهرست دلایل تحریم این افراد و شرکت‌ها اضافه کرده است.

▪️بر اساس قانون کاتسا، دارایی‌های این افراد و شرکت‌ها در آمریکا بلوکه شده، شرکت‌ها و افراد آمریکایی امکان معامله با آن‌ها را نداشته و این افراد امکان ورود به آمریکا را نخواهند داشت.

به گزارش زوم تک به نقل از خبر آنلاین و شبکه خبر خزانه داری آمریکا برخلاف بند های برجام باز هم تحریم های جدیدی را برعلیه ایران تصویب کرد ، براساس اعلام خزانه داری امریکا این تحریم ها شامل سپاه پاسداران ایران است. اشخاص و شرکت های بسیاری در این لیست قرار دارند که در گزارش های آتی این لیست در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تحریم‌های جدید علیه ایران توسط وزارت خزانه‌ داری آمریکا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *