تبلیغ سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن آیفون تاشو مورد تمسخر قرار می دهد

تبلیغ سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن آیفون تاشو مورد تمسخر قرار می دهد

سامسونگ در اوایل این هفته یک تبلیغ جدید منتشر کرده بود که ظاهرا اپل را به خاطر نداشتن آیفون تاشو زیر کمربند خود مسخره می کند. آگهی جدید با عنوان «روی حصار» نام داشت و در جایی که به نظر می‌رسد یک فروشگاه خرده‌فروشی است، به اپل سر بزند.

با نگاهی به آگهی، می‌توانیم مردی را ببینیم که روی نرده‌ای که مشرف به این فروشگاه اپل است نشسته است. سپس یک کارمند جعلی اپل به سمت او می‌رود و می‌گوید: «هی، تو اون بالا چیکار می‌کنی؟ نمی توانی روی حصار بنشینی.» مرد روی حصار پاسخ می دهد و می گوید: “اما در طرف سامسونگ، آنها تلفن های تاشو و دوربین های حماسی دارند.” پس از آن، یکی دیگر از مشتریان اپل به گوشی های هوشمند تاشو علاقه مند می شود، در حالی که کارمند سعی می کند مرد را متقاعد کند که ترک کند.

کارمند همچنین بیان می کند که “ما منتظر همه چیز هستیم تا اینجا بیاید” اما مشتری می پرسد “چرا؟ قبلاً آنجاست.» این امر باعث می شود که کارمند جعلی اپل در نهایت بگوید که «چون ما این کار را می کنیم. ما منتظریم.” این اولین باری نیست که غول فناوری کره جنوبی برند مستقر در کوپرتینویی را به سخره می گیرد. پس از انتشار هر نسخه جدید یا هر ویژگی جدیدی که سامسونگ در حال حاضر ارائه کرده است، در تولید کننده آیفون ضربه هایی وارد شده است. اما اخیراً این توهین‌ها افزایش یافته است، به طوری که جدیدترین آنها روی اپل تمرکز دارد که هنوز دستگاهی تاشو عرضه نکرده است.

در سپتامبر 2022، سامسونگ گوشی‌های تاشوی جدید گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را با اولین کمپین تاشو عرضه کرد که عدم نوآوری آیفون را به سخره می‌گیرد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که آیا اپل برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو به زودی دارد یا خیر. اما شایعات و پتنت های مختلفی وجود داشته که در گذشته به آنها پرداخته ایم. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در اطراف بمانید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی نوت ۸ بهترین نمایشگر جهان را داراست

نظرات در مورد : تبلیغ سامسونگ اپل را به دلیل نداشتن آیفون تاشو مورد تمسخر قرار می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *