تبلت Xiaomi Pad 6 یک نسخه 12.4 اینچی دارد

تبلت Xiaomi Pad 6 یک نسخه 12.4 اینچی دارد

شخصی که با نام مستعار Digital Chat Station شناخته می شود، یکی از افشاگران صنعت بوده که به تازگی جزئیاتی را در مورد نمایشگر تبلت آینده شیائومی منتشر کرده است. دو مدل وجود دارد که پنلی بر اساس دیودهای ساطع کننده نور آلی ندارند. صفحه نمایش IPS با سایز 12.4 اینچ، ساخته شده با فناوری LTPS، با وضوح 2800 در 1752 پیکسل که می تواند پروضوح باشد. انتظار می رود که شیائومی پد 6 چنین پنلی را دریافت کند. صفحه نمایش دوم کوچکتر و ساده تر است که 10.61 اینچی بوده و با وضوح 2000 در 1200 پیکسل مدلی سطح بالا محسوب می شود.

به نظر رسیده مدل دوم تبلت Redmi Pad 5G باشد. جزئیات بیشتری در مورد تبلت نسل بعدی شیائومی وجود ندارد، اما شایعات حاکی از آن است که این تبلت‌ها (و دو مدل در سری Mi Pad 6 ) در اوایل ماه آگوست یا سپتامبر معرفی و عرضه شوند.

افشاگر مطرح Digital Chat Station قبلاً اولین فردی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K30، K40، K50، Xiaomi Mi 10، Mi 11 و Xiaomi 12 را به طور دقیق اعلام کرد. در اخباری مرتبط اول آگوست یک روز مهم برای برند Redmi است، دقیقاً 9 سال پیش، در 31 جولای 2013، اولین گوشی هوشمند ردمی، Redmi 1 معرفی شد. لی جون، مدیرعامل شیائومی و لیو، مدیرعامل ردمی، این تاریخ را در حساب های خود در شبکه اجتماعی Weibo ذکر کردند.

آنها تسلیم نوستالژی شدند و پارامترهای اولین Redmi را به یاد آوردند. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی IPS، تراشه مدیاتک MT6589T با پردازنده مرکزی چهار هسته ای، دوربین 8 مگاپیکسلی، باتری 2000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 4.2.2 Jellybean با رابط کاربری MIUI 5 بود. عرضه Redmi 1 با شعار “همیشه به بهترین ها باور داشته باش و این اتفاق خواهد افتاد” همراه بود که همچنان توسط این برند استفاده می شود.

اگرچه پارامترهای Redmi 1 با استانداردهای امروزی قدیمی به نظر می رسد، این گوشی هوشمند بسیار محبوب بود و توانست 44.6 میلیون دستگاه به فروش برساند. Redmi 1 در این شرکت “یک تلفن ملی واقعی” نامیده می شود. در اخباری مرتبط سال گذشته، شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro را در چین عرضه کرد. با این حال، دستگاه برای بسیاری از خریداران گیج‌کننده بود، زیرا به‌روزرسانی نسبت به Redmi Note 10 Pro موجود نبود که با قیمت ارزان‌تری به فروش می‌رسید.

بیشتر بخوانید  شیائومی 12 پرو به فناوری شارژ سریع 120 وات مجهز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت Xiaomi Pad 6 یک نسخه 12.4 اینچی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *