ساعت Redmi Watch 3 راهی بازار جهانی شد

ساعت Redmi Watch 3 راهی بازار جهانی شد

شیائومی پیشتر دستگاه Redmi Watch 3 خود را در چین معرفی کرد و این شرکت اکنون دستگاه را در بازار جهانی عرضه داشت. Redmi Watch 3 دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED و نظارت بر موقعیت مکانی مبتنی بر GPS و برخی ویژگی دیگر است. Watch 3 جانشین Watch 2 سال گذشته می شود.

طراحی جمع و جور ساعت ظریف و پیچیده به نظر رسیده و صفحه نمایش 1.75 اینچی AMOLED دید خوبی را حتی در زیر نور آفتاب فراهم می کند. همچنین دارای استاندارد ضد آب 5ATM بوده، بنابراین می توانید بدون ترس از آسیب ناشی از رطوبت یا عرق، آن را در زیر آب استفاده کنید. همچنین شامل 120 حالت ورزشی، مانند دویدن، دوچرخه سواری، و شنا و همچنین قابلیت ردیابی خواب برای ردیابی الگوهای خواب در طول زمان برای بهبود مدیریت سلامت کلی می‌شود.

علاوه بر این، تعداد زیادی ویژگی دیگر وجود دارد که این ساعت را متمایز می کند، از جمله نظارت بر ضربان قلب. ردیابی فعالیت 24 ساعته؛ 12 روز عمر باتری با یک بار شارژ؛ قابلیت کنترل موسیقی از طریق اتصال بلوتوث دیگر ویژگی‌های ردمی است. هشدارهای اعلان هنگام جفت شدن با گوشی و مجموعه ای از عملکردهای دیگر با هدف بهبود تجربه کاربر در طول فعالیت های فیزیکی یا روتین های روزانه، ردمی واچ 3 را به گزینه برجسته تبدیل کرده است. این برند همچنین پشتیبانی از تماس بلوتوث را در ساعت هوشمند اضافه کرده است.

همه این ویژگی‌های شگفت‌انگیز با قیمتی فوق‌العاده رقابتی در کنار هم قرار می‌گیرند و اگر به دنبال یک دستگاه ترکیبی ردیاب تناسب اندام/ساعت هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال غنی از ویژگی‌های مناسب برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی هستید، Redmi Watch 3 را به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌کند.

در مورد قیمت، Redmi Watch 3 بیش از 199 یورو (215 دلار) است. به زودی برای خرید در بازارهای جهانی منتخب از طریق خرده فروشی های رسمی و کانال‌های آنلاین در دسترس خواهد بود. این ساعت هوشمند در رنگ مشکی و عاجی بزودی دردسترس قرار می گیرد.

پیش بینی شده ردمی بزودی محصول جدید خود را در بازارهای مختلفی عرضه کند. ردمی واچ 3 یک ساعت مربعی کارآمد که نیاز مخاطب خود را به خوبی برآورده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  منتظر گوشی Redmi Note 12T Pro با پردازنده قوی باشید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Redmi Watch 3 راهی بازار جهانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *