گوشی Poco X5 Pro 5G با مشخصاتی بزرگ در راه است

گوشی Poco X5 Pro 5G با مشخصاتی بزرگ در راه است

Poco در حال آماده شدن برای عرضه سری Poco X5 در هند و سایر بازارهای جهانی در تاریخ 6 فوریه است. OEM در ابتدا دو دستگاه را در این سری ارائه خواهد کرد، Poco X5 5G و Poco X5 Pro 5G. قبل از عرضه، تقریباً تمام جزئیات در مورد مشخصات و طراحی این دستگاه ها از قبل ظاهر شده است. اکنون این برند شروع به زدن مهر تایید روی برخی از این جزئیات کرده است.

Poco India در توییت اخیر خود ویدیوی تبلیغاتی از X5 Pro 5G منتشر کرد و در عین حال تأیید کرد که این دستگاه واقعاً با چیپست Snapdragon 778G عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش 120 هرتزی Xfinity AMOLED نیز تایید شده است.

این برند همچنین اعداد عملکرد Poco X5 Pro 5G را با ارسال امتیاز AnTuTu خود از 545093 فاش کرده است. عملکرد دستگاه مجهز به اسنپدراگون 778G را با سایر دستگاه های مجهز به تراشه جدید مدیاتک Dimensity 1080 مقایسه کرده است. این قطعاً یک شات برای گوشی‌های هوشمندی است که اخیراً با SoC Dimensity 1080 مانند سری Realme 10 Pro و سری Redmi Note 12 Pro وارد بازار شده‌اند.

با صداقت، شکاف عملکرد واقعی حدود 7درصد است که در سناریوهای دنیای واقعی چندان قابل توجه نیست. در ادامه، پاراس گوگلانی، فروشنده، قیمت Poco X5 Pro 5G نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایتی ذخیره سازی را به 24999 روپیه اعلام کرد. اگر این حقیقت داشته باشد، Poco X5 Pro 5G ممکن است به ارزان‌ترین دستگاه میان رده تبدیل شود، البته ارزان‌ترین گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 778G موجود است. او بیان می‌کند که اولین فروش دستگاه در 11 فوریه، پس از اعلام قیمت در 6 فوریه آغاز می‌شود.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین تصویر رندر شده Poco M3 منتشر شد

نظرات در مورد : گوشی Poco X5 Pro 5G با مشخصاتی بزرگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *