احتمال استفاده از ارتباط ماهواره ای در گوشی سامسونگ

احتمال استفاده از ارتباط ماهواره ای در گوشی سامسونگ

Ricciolo افشاگر اشاره می‌کند که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از گزینه‌های اتصال ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی خود نیز است که از اپل و هواوی عقب نماند. درک دلیل آن کار سختی نیست، زیرا اپل از چیزی که تا نوامبر در دسترس نخواهد بود و فعلاً فقط در ایالات متحده و کانادا به روش‌های محدودی کار می‌کند، سر و صدای زیادی به پا کرد. با توجه به اینکه اپل اکثریت قریب به اتفاق شبکه گلوبال استار را برای ویژگی Emergency SOS خود در آیفون 14 و آیفون های آینده تحت فشار قرار داده است، ممکن است سامسونگ مجبور شود به ارائه دهنده اتصال ماهواره ای دیگری روی آورد. در پرونده اخیر خود در SEC، گلوبال استار گزارش داد که “85% از ظرفیت شبکه فعلی و آینده خود را به اپل ارائه خواهد کرد و در نتیجه درآمدهای بی سابقه ای را گزارش خواهد کرد، بنابراین ما شک داریم که جایی برای فرود پرندگان گلکسی سامسونگ در آن وجود داشته باشد.” سوف خاص دیگر.

سامسونگ به جای تعقیب ارائه‌دهنده اتصال ماهواره‌ای اپل، ممکن است به ایلان ماسک توانا و مشتاق روی آورد که سرویس ماهواره‌ای Starlink او قبلاً با اپل در حال مذاکره بوده است، حتی اگر تیم کوپرتینویی در نهایت با Globalstar همکاری کند. از سوی دیگر، استارلینک با حامل شبکه 5G مشتاق DISH که طیف وسیعی از 12 گیگاهرتز را در اختیار دارد، درگیر است و می‌خواهد از آن برای استقرار شبکه 5G زمینی نیز استفاده کند.

به گفته اسپیس ایکس، شرکت مادر استارلینک، تداخل این حرکت می‌تواند خدمات ماهواره‌ای آن را عملاً غیرفعال کند، بنابراین باید دید سامسونگ در مورد آن چه تصمیمی خواهد گرفت. در مورد اینکه چگونه اتصال ماهواره ای در داخل آیفون 14 پرو مکس به نظر می رسد، به ویدیوی حذف شده PBK در بالا نگاه نکنید، یک تراشه نسبتا بزرگ در مادربرد دو لایه گوشی. منظور ما از راه‌های محدود، ارسال یک پیام SOS ساده در شرایط آسمان صاف 15 ثانیه یا چندین دقیقه در هنگام ابری است، با این حال اپل میلیون‌ها دلار در ماهواره‌های جدید Globalstar سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا این سرویس را حفظ و گسترش دهد، بنابراین امیدواریم این سرویس بیشتر شود. تمام امکانات پایین جاده

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy M14 و کسب تاییدیه های بیشتر

با این حال، در دسترس بودن اتصال ماهواره ای بر روی تلفن شما در آینده به یک امر عادی تبدیل خواهد شد و سامسونگ نمی خواهد از آن عقب بماند. در مورد اینکه چه کسی از خدمات استفاده می کند، این یک راز باقی مانده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال استفاده از ارتباط ماهواره ای در گوشی سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *