تاریخ رونمایی گلکسی اس 22 و دیگر اعضای آن مشخص شد

تاریخ رونمایی گلکسی اس 22 و دیگر اعضای آن مشخص شد

سامسونگ درصدد است تا اوایل سال 2022 به معرفی نسل جدیدی از پرچمداران خود اختصاص دهد. سری گلکسی اس 22 همان خانواده ای است که انتظار داریم در آینده نزدیک از راه برسند.

کمبود مداوم تراشه جهانی به هیچ کس رحم نکرده است و تقریباً همه شرکت های فناوری تحت تأثیر آن هستند. سامسونگ به همین دلیل مجبور شد عرضه گلکسی اس 21 FE را تا سال 2022 به تعویق بیندازد، اما به نظر می رسد گلکسی اس 22 پرچمدار تحت تأثیر آن قرار نگرفته است. با توجه به اطلاعاتی که به نام Ice universe منتشر کرده، سامسونگ همچنان در حال آماده سازی سری گلکسی S22 برای عرضه در ژانویه است.

اگر اطلاعاتی را باور کنیم، سامسونگ سری S22 را در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد کرد، اگرچه تاریخ دقیق عرضه آن را همه حدس می زنند. Jon Prosser، یک مشاور با سابقه نه چندان خوب در افشای اطلاعات، اخیراً اطلاعاتی درباره زمان عرضه پرچمدار آینده سامسونگ برای پیش‌سفارش منتشر کرده است. طبق گفته Prosser، این شرکت از هفته دوم فوریه شروع به پیش‌سفارش می‌کند.

با فرض اینکه هر دوی اطلاعاتی درست می‌گویند، منبع Prosser ممکن است آنچه که Ice universe گفته است را تأیید کند. می‌پرسید این ادعاها چگونه به هم مرتبط هستند؟ خب، ما دیدیم که شرکت‌ها چند روز پس از اعلام رسمی یک محصول، شروع به پیش‌سفارش می‌کنند. ممکن است در مورد گلکسی اس 22 نیز شاهد تکرار آن باشیم – ممکن است سامسونگ این گوشی هوشمند را در هفته آخر ژانویه عرضه کند، در حالی که ممکن است پیش‌سفارش قبل از هفته دوم فوریه انجام نشود.

از آنجایی که هیچ تایید رسمی از دهان اسب وجود ندارد، ما این ادعاها را با کمی نمک در نظر می گیریم. همانطور که گفته شد، نشت های فاش شده توسط Ice Universe از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که می توان آنها را رسمی دانست.

در مورد مشخصات شایعه شده سری گلکسی اس 22، می توانید جزئیات آن را در زیر بخوانید. اگر شایعات را باور کنیم، سری جدید گلکسی اس 22 از چیپست اگزینوس 2200 با پردازنده گرافیکی AMD Mobile Radeon با گرافیک RDNA2 قدرت می گیرد. شایعات همچنین حاکی از آن است که دوربین سه گانه این گوشی قرار دارد – دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض و دوربین تلفن با زوم اپتیکال 3 برابر. انتظار می رود نسخه اولترا دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش 120 هرتزی، بلندگوهای استریو، شارژ سریع، شارژ بی سیم و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  کمپانی سامسونگ از جدید ترین کهکشانی خودر گلکسی S23 رونمایی کرد.

در همین حال، گلکسی اس 22 اولترا آینده دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از سرعت شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند که انتظار می رود به طور قابل توجهی بهتر از 25 واتی باشد که در گلکسی اس 21 استفاده می شود. شارژر 45 واتی مطمئناً سریع‌ترین شارژر در حال حاضر نیست زیرا Xiaomi 11T Pro دارای 120 وات است که می‌تواند باتری را در عرض 23 دقیقه از 0 به 100 درصد برساند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی گلکسی اس 22 و دیگر اعضای آن مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *