تابلوسازی با هدف تبلیغات ماندگار

تابلو چلنیوم

تابلوسازی و فرصت‌های تبلیغاتی

تابلو سازی با شکل گیری حروف چلنیوم شاهد تغییرات گسترده ای  شده است که به طور ویژه در صنعت تبلیغات محیطی اثرگذار بوده است. علیرغم اینکه این صنعت نوپا چند سالی است که وارد عرصه تجاری شده اما طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای ارائه تعریفی ساده باید بگوییم تابلو چلنیوم به معنی ساخت حروف برجسته U شکل است که جنس آلومینیوم دارند. نام گذاری تابلو چلنیوم با ترکیبی از دو کلمه چنل و آلومینیوم است. فناوری بکار رفته در ساخت انواع مختلف تابلوهای چلنیوم سبب افزایش کارایی و طول عمر آن در برابر نور خورشید، باد، باران، برف و تغییرات جوی و آب و هوایی شده است. این نمونه تابلوهای مغازه علاوه بر زیبایی ظاهری دارای مزایای مختلفی هستند. در این بخش به معرفی انواع روش های تابلوسازی در تهران با حروف چلنیوم می‌پردازیم.

تاریخچه چلنیوم

در اولین سال‌های قرن بیستم شاهد ورود تابلو چلنیوم بودیم. درگذشته شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که طراحی این نمونه تابلو مغازه ها بتواند در زیباسازی فضای شهری تا این اندازه مهم باشد؛ اما در اواسط سال 2000 یک شرکت اسپانیایی با نام ام سی آی با استفاده از فناوری‌های مدرن توانست فلز آلومینیوم را به حالت براق و آینه مانند درآورد. انعطاف این محصول بسیار بالا بود و شباهت بسیار زیادی به فلز استیل پیدا کرده بود.

پس از این اختراع شگفت‌انگیز کشور تایوان در اقدامی مبتکرانه محصولی بسیار نوین با نام آلوباند را به بازار عرضه کرد. کیفیت بالای این محصول موجب شده بود که از آن برای نمای خارجی ساختمان‌ها و پاسازها استفاده شود. استقبال بی‌نظیر مردم از این محصول جدید کارگاه تابلوسازی موجب شده که در کشور طی یک ابتکار نوین لبه‌های چلنیوم به‌منظور ساخت انواع تابلوهای حروف برجسته به‌کار گرفته شوند. در کشور ما نیز تابلوسازی با استفاده از حروف برجسته چلنیوم توانسته جایگاه مطلوبی در عرصه تبلیغات، تابلو سردر مغازه ها، دکوراسیون داخلی و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف کسب کند.

تابلوسازی با تابلوهای چلنیوم

تابلو چلنیوم در یک تعریف ساده نمونه حروف های سه بعدی و برجسته‌ای هستند که در ساخت لبه‌های آنها از چلنیوم استفاده می‌شود. لبه این حروف کاملا یکدست بوده و غالبا به رنگ طلایی یا نقره‌ای است. با اطمینان می‌توان گفت که مهمترین بخش در این نمونه تابلوها لبه آنها است که از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. شرکت های تابلوسازی با ایده پردازی روی طراحی تابلو سردر مغازه و ترکیب با متریال های مختلف مثل پلکسی، موفق شدند انواع تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم کریستالی، تابلو چلنیوم الماسی و … را بیافرینند.

در ادامه باید اشاره کنیم که استفاده از چلنیوم در ساخت انواع تابلوها علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد از طریق بازتاب نور خورشید در طول روز  می‌تواند با نورپردازی ویژه ای که دارند جلوه‌ای بی‌نظیر در شب نیز برای نمای مغازه خلق کنند. با خواندن این جمله ممکن است تصور کنید که برای مشاهده زیبایی و جذابیت این نمونه تنها می‌توانید در فضاهای باز از آنها استفاده کنید؛ اما این تصور کاملا اشتباه است؛ زیرا در محیط‌های سربسته و برای دکوراسیون داخلی نیز می‌توان از طریق نورهای smd نور موردنیاز برای این تابلوهای زیبا را تامین کرد.

از مهمترین بخش های این تابلوهای زیبا قسمت رویی آن است. حساسیت این قسمت موجب شده که در ساخت و طراحی آنها از متخصصان حرفه‌ای و دستگاه‌های مخصوص برش لیزری استفاده شود. در حقیقت می‌توان گفت که تابلوسازی با استفاده چلنیوم در مقایسه با تابلوهای قدیمی یا LED به ظرافت بیشتری نیاز داردو طراحی آن با نقشه‌های کامپیوتری از ‌دقت بالاتری برخوردار است.

3تابلوسازی برای کلینیک دندانپزشکی

مناسب‌ترین جنس برای ساخت قسمت رویی این نمونه تابلوها پلکسی گلاس است که برای ایجاد جلوه‌های بصری زیبا نور smd بر روی آن نصب‌ شده که روی آن نیز از لایه pvc استفاده می‌شود. استحکام و تنوع رنگی این نمونه تابلوها بسیار زیاد است. به‌راحتی می‌توانید در هر منطقه و با هر نوع شرایط آب و هوایی از این نمونه تابلوهای در سردر مغازه‌ها، تالارها، پاساژها، آپارتمان‌ها، غرفه‌های نمایشگاهی، شهربازی‌ها و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

مزایای تابلوهای چلنیوم

  • طول عمر و کیفیت بسیار بالا
  • سازگاری با انواع مختلف شرایط اقلیمی و آب و هوایی
  • کاهش مصرف انرژی
  • تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ
  • چشم‌انداز بسیار زیبا
  • سرویس و تعمیر بسیار آسان
  • قابلیت شستشو

 

تابلو کامپوزیت

یکی دیگر از مواردی که به عهده تابلوساز است، ساخت تابلو کامپوزیت است. از تابلو کامپوزیت به عنوان زمینه تابلو چلنیوم  و انواع دیگر حروف برجسته کمک گرفته می‌شود کامپوزیت ماده‌ای مرکب است که از دو فاز ماتریس و تقویت‌شده تشکیل شده است. اجزای اصلی تابلوهای کامپوزیت شامل آهن، ورقه‌های کامپوزیتی، اتصالات فولادی و یک روکش مخصوص است.

استفاده از کامپوزیت در کارگاه های تابلوسازی  نیز به آغاز قرن بیستم و یک بازمی‌گردد. بهترین شرکت تابلوسازی باید بتواند هم نمای مغازه را با استفاده از کامپوزیت طراحی و اجرا کند و هم ساخت و نصب تابلو چلنیوم را انجام دهد. در سال‌های گذشته استفاده وسیع از انواع تابلو کامپوزیت برای نمای مغازه ها و مشاهده میزان ماندگاری آن موجب شده است هر روز به طرفداران این نوع نما افزوده شود.

قیمت تابلو چلنیوم تابلوسازی در تهران و بهترین تابلوساز تهران

برای اینکه بتوان قیمت اصلی این نمونه تابوها را تعیین کرد باید به عوامل مختلف توجه نمود. عامل اصلی اندازه و ابعاد تابلو چلنیوم است. طبیعی است که هر چه ابعاد و اندازه تابلوهای چلنیوم بالاتر باشد هزینه تولید و ساخت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. عامل دیگر که در افزایش یا کاهش قیمت نهایی تابلوهای کامپوزیت و چلنیوم موثر است مواد اولیه آنها است.

4طراحی تابلو مغازه مدرن

برخی شرکت‌ها به‌منظور حفظ جایگاه خود در بازار رقابت سعی می‌کنند با استفاده از مواد اولیه معمولی و بی‌کیفیت قیمت نهایی خود را کاهش دهند؛ اما طول عمر و ماندگاری این نمونه محصولات بسیار کم است. توصیه می‌کنیم که به‌ منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها به جای انتخاب تابلوهای ارزان، تابلوهای باکیفیت و ماندگار را انتخاب کنید. بدون تردید شرکت تابلوسازی موتیفا یکی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده انواع تابلو مغازه مدرن و جدید است که محصولات بسیار باکیفیت را با طراحی منحصربه‌فرد و قیمت مناسب ارائه می‌کند.

معرفی خدمات شرکت تابلوسازی و کارگاه تابلوسازی موتیفا

اصلی‌ترین خدمات ارائه‌شده در شرکت تابلوسازی موتیفا این است که می‌توانید تمام مراحل ثبت سفارش را به‌ صورت تلفنی یا آنلاین انجام دهید. پس از ثبت نهایی سفارش کارشناسان این مجموعه از طریق بازدید حضوری موقعیت مکانی مغازه، پاساژ، شرکت  یا نمایشگاه را بررسی می‌کنند. با ارائه الگو و طرح های اولیه توسط کارشناسان، طراحان شرکت جانمایی، نورپردازی و متریال پیشنهادی خود را به صورت تصاویر سه بعدی از نمای روز و شب ارائه می‌کنند. پس از تایید نهایی طرح تابلو مغازه توسط کارفرما وارد مرحله تولید می‌شود. مزیت اصلی استفاده از خدمات تابلوسازی موتیفا این است که این شرکت استانداردهای جهانی را در ساخت تابلو رعایت کرده و از برترین فناوری‌ها و ماشین آلات در ساخت محصولات خود کمک می‌گیرد.

سخن پایانی

تابلوسازی از گذشته تا امروز در خدمت اصلی‌ترین  تبلیغات مغازه ها، پاساژها، سینماها، کافه‌ها و … بوده است. همین امر موجب بروز تحولات مختلف در صنعت تابلوسازی شده است. جدیدترین تحولات رخ‌داده در این صنعت به استفاده از کامپوزیت و چلنیوم در ساخت انواع تابلو مغازه اختصاص می‌یابد. استفاده از فناوری‌های مدرن در ساخت این نمونه تابلوها موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر تابلو چلنیوم و تابلو مغازه ها شده است. شما نیز می توانید برای معرفی هرچه بهتر فروشگاه، مغازه یا شرکت خود از طریق نشانی اینترنتی motifa.net  به این شرکت تابلوسازی سفارش داده و در سریع ترین زمان تابلو سردر خود را تحویل بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تابلوسازی با هدف تبلیغات ماندگار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *