انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو X80

انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو X80

قبلاً مشخصات فاش شده برای گوشی های آینده سری ویوو X را مشاهده کردیم، اما هنوز تصویر کاملی نداریم. Digital Chat Station به تازگی قطعه دیگری از پازل را با تمرکز بر ویوو X80 فراهم می کند.

این تلفن هوشمند از چیپست Dimensity 9000 استفاده خواهد کرد، به جای 8000 که برخی اطلاعات قبلی نشان داده بودند. چیپست توسط یک محفظه خلاء 4000 میلی متر مربعی خنک می شود. ماه گذشته شاهد یک گوشی X80 با چیپست Dimensity 9000 بودیم که در صدر چارت AnTuTu و Geekbench قرار داشت، این قطعا بهترین تراشه مدیاتک است.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، ویوو X80 Pro از Dimensity 9000 نیز استفاده خواهد کرد، در حالی که مدل Pro+ به جای آن از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره خواهد برد. X80 و X80 Pro از جهات دیگری متمایز خواهند شد.

گوشی X80 دارای یک پنل نمایشگر 6.78 اینچی سامسونگ E5 AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و «دی سی دی دیمینگ» است. انتظار می‌رود که X80 Pro دارای صفحه‌نمایش مشابهی باشد، اگرچه واضح‌تر خواهد بود، اطلاعات غیر رسمی ادعا می‌کنند رزولوشن FHD+ برای X80 و QHD+ برای X80 Pro است.

همچنین اشاره شده  که این گوشی از حالت خاصی پشتیبانی می کند که به اجرای بازی محبوب Glory of Kings با سرعت 120 فریم در ثانیه کمک می کند. X80 دارای یک موتور خطی محور X برای بازخورد لمسی است. اطلاعات قبلی حاکی از آن بوده که این گوشی دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و ضخامت 8.3 میلی متر خواهد بود.

در اخباری مرتبط  Vivo به عنوان برند چینی تولیدکننده گوشی هوشمند، در حال آماده شدن برای معرفی نخستین تبلت خود با نام Vivo Pad در بازار داخلی است. این برند اخیراً تصاویر واقعی از این دستگاه را فاش کرده است که از نظر طراحی ظریف و جذاب به نظر می رسد. اکنون، اکثر مشخصات آن توسط افشاگر صنعت Abhishek Yadav به صورت آنلاین لو رفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vivo Pad دارای صفحه نمایش 2.5K با پشتیبانی از Dolby Vision خواهد بود. مشخص نیست که آیا این شرکت صفحه نمایش OLED یا LCD را در Vivo Pad ارائه خواهد کرد یا خیر. این تبلت دارای بدنه ای فلزی خواهد بود و گفته می شود که از تراشه اسنپدراگون 870 با 8 گیگابایت رم بهره می برد. همچنین این دستگاه سیستم عامل OriginOS مبتنی بر اندروید 11 را دارد و از قلم ویوو پنسل پشتیبانی می کند. گفته شده تبلت از چهار اسپیکر و دوربین عقب دوگانه برخوردار است.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی ساعت ویوو واچ 3

به غیر از موارد گفته شده، اطلاعات قبلی فاش کرده بود که Vivo Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز، پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی و باتری 7860 میلی آمپر ساعتی است. ماه گذشته، برخی اطلاعات دستگاه به بیرون درز پیدا کرد که فاش می نمود این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و ثانویه 8 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در بخش سلفی نیز حسگر 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است. Vivo قبلاً طراحی تبلت آینده Vivo Pad را فاش کرده بود. بر اساس تیزرها، Vivo Pad دارای یک طراحی لبه صاف با پنل پشتی فلزی خواهد است. تایید شده که این تبلت دارای پیکربندی دوربین دوگانه عقب بوده و از پورت USB-C در زیرین و قسمت جانبی کلید تنظیم صدا و پاور دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو X80

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *