ساعت گارمین Forerunner 965 راهی بازار شد

ساعت گارمین Forerunner 965 راهی بازار شد

گارمین دو ساعت هوشمند جدید را در هند عرضه کرده است. آنها بخشی از سری Forerunner این برند هستند. جدیدترین محصولات این سازنده گجت پوشیدنی، Forerunner 965 و Forerunner 265 نامیده می شوند. هر دو دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده و کاربری حرفه ای رقم می‌زنند.

هر دو نسخه گارمین Forerunner 965 و 265 با صفحه نمایش دایره ای AMOLED و پوشش محافظ شیشه Gorilla Glass 3 DX و 4 محافظت می شوند. صفحه نمایش مدل اول 1.4 اینچی با وضوح 454 در 454 پیکسل است در حالی که مدل دوم دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی کوچکتر با وضوح 416 در 416 پیکسل می باشد. هر دو ساعت هوشمند دارای دکمه های فیزیکی در قسمت جانبی بوده و Forerunner 965 دارای قاب تیتانیومی سبک وزن است.

در بخش سلامت محور، گارمین Forerunner 965 و 265 مجهز به حسگر ضربان قلب متغیر، سنسور SpO2، VO2 Max، ردیاب سلامت زنان، مانیتور انرژی بدن، ردیاب خواب و استرس هستند. این دستگاه‌های پوشیدنی دارای ویژگی‌های تناسب اندام مانند امتیاز آمادگی تمرین، زمان ریکاوری، نسبت بارگذاری، اثر تمرین و وضعیت عملکرد هستند. هر دو گجت پوشیدنی Forerunner 965 و 265 برای علاقه مندان به ماراتن و مسابقات دو سه گانه با معیارهای دویدن مانند سرعت، طول گام، زمان تماس با زمین و موارد دیگر طراحی شده اند. این دستگاه ها از حالت های مختلف ورزشی و تمرینی پشتیبانی می کنند.

گارمین Forerunner دوگانه مجهز به GPS داخلی برای ردیابی فعالیت های خارج از منزل هستند. آنها همچنین دارای هشدارهای تشخیص حادثه برای فعالیت‌های انتخابی می باشند. Forerunner 965 و 265 به ترتیب دارای حافظه داخلی 32 و 8 گیگابایتی برای دانلود آهنگ و تجربه گوش دادن بدون تلفن هستند. ساعت‌های هوشمند دارای ویژگی‌های مناسبی مانند Garmin Pay، اعلان‌های هوشمند، ردیابی زنده و غیره هستند. ادعا می‌شود که Forerunner 965 تا 23 روز عمر باتری دارد در حالی که Forerunner 265 با یک بار شارژ تا 13 روز دوام می‌آورد.

گارمین Forerunner 965 دارای برچسب قیمتی 67490 روپیه است و در رنگ های مشکی و زرد عرضه می شود. Forerunner 265  بیش از 50490 روپیه قیمت دارد و در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود. هر دو دستگاه پوشیدنی را می توان از هم اکنون تهیه کرد. در دیگر خبرها طبق گزارش ها، شرکت گارمین به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گجت های پوشیدنی در حال آماده شدن برای عرضه دستگاه جدیدی به نام Instinct 2X Solar است. این دستگاه بخشی از سری جدید Instinct 2X بوده و انتظار می رود بزرگتر از مدل Instinct 2 موجود محسوب شود. تصاویر منتشر شده توسط WinFuture نشان می دهد که Instinct 2X Solar دارای سایز 57 میلی متری بوده که آن را به طور قابل توجهی بزرگتر از مدل موجود می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از ساعت گارمین Forerunner 965

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت گارمین Forerunner 965 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *