بهترین شرکت هاستینگ ایران از نظر قیمت و پشتیبانی هاست

بهترین شرکت هاستینگ ایران از نظر قیمت و پشتیبانی هاست

وقتی تصمیم گرفتید اقدام به راه اندازی سایت کنید؛ حتما به سوال مهمی برمی خورید که از چه شرکت هاستینگی برای دریافت سرویس هاست استفاده کنید؟  خرید هاست باکیفیت از جمله دلایل موفقیت یک سایت است که لازم است در مورد آن اطلاعات کافی کسب کنید تا بعدا درگیر چالش های زیادی نشوید. در این مطلب ویژگی های بهترین شرکت هاستینگ ایران را باهم مرور خواهیم کرد.

هاست چیست؟

هاست یا فضای میزبانی وب؛ به فضایی گفته می شود که اطلاعات، پایگاه داده، رسانه ها و غیره بر روی آن ذخیره می گردد.

راهنمای انتخاب هاست خوب

برای راه اندازی وب سایتی اینترنتی؛ لازم است از هاستی استفاده کنید که تجربه کاربری خوبی برای بازدید کنندگان سایت شما برجای بگذارند. پارامترهای زیادی در خرید هاست با کیفیت موثر خواهند بود. از جمله این موارد:

  • سرعت
  • پایداری و در دسترس بودن
  • امنیت سایت
  • پشتیبانی مناسب

اگر اولین بار نیست که اقدام به ساخت سایت می کنید؛ حتما چالش های زیادی را تجربه کرده اید که شما را به سمت دقت بیشتر برای انتخاب بهترین شرکت هاستینگ ایران برده است. ممکن است از خدمات شرکت هاستینگ ضعیفی استفاده کرده باشید و سایت شما از نظر امنیتی مورد حمله قرار گرفته باشد یا اینکه پشتیبانی نامناسب شرکت هاست در ایران ؛ کاملا ناامید تان کرده باشد. پس حالا به اهمیت انتخاب بهترین ارائه دهنده هاست در ایران پی برده اید.

اگر سایت وردپرسی دارید؛ در هنگام انتخاب هاست دقت کنید!!!

خوب است بدانید سایت وردپرسی به دلیل استفاده از منابع سخت افزاری بیشتری که دارد؛ نیاز به هاستی دارد که محدودیت منابع بر روی آن اعمال نشود. از همین رو بهتر است بجای هاست لینوکسی یا ویندوزی ؛ اقدام به خرید هاست وردپرسی کنید که در آن این موضوع رعایت شده تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

در هاست وردپرسی؛ ورژن PHP بکار رفته مطابق با آخرین ورژن PHP سایت ساز می باشد. همچنین قابلیت Gzip که در هاست وردپرسی وجود دارد موجب می شود که برای پاسخ دهی به درخواست های کاربران که نیاز به لود حجم بالایی از اطلاعات است؛ با فشرده سازی قوی؛ روی هاست وردپرسی سرعت روند کار را افزایش دهیم.

معیار تعیین قیمت در بهترین شرکت هاستینگ ایران

یکی از چالش های بزرگی که در هنگام انتخاب هاست خوب با آن رو به رو می شوید هزینه هاست می باشد که در هر شرکت متفاوت است و ممکن است شما را گیج کند. در این بخش با مرور معیارهایی که برای تعیین قیمت بهترین هاست در نظر گرفته می شود؛ شما را برای درک بیشتر این موضوع همراهی می کنیم.

معیار اول: میزان هزینه تمام شده منابع سرور و نرم افزارها: بسته به منابع سرور؛ سخت افزارها و نرم افزارهای لایسنس داری که شرکت هاستینگ برای سرویس های ارائه شده خود استفاده کرده است؛ قیمت خرید هاست وردپرسی ، لینوکسی ، ویندوزی و غیره می تواند متفاوت باشد.

معیار دوم: سیاست های قیمت گذاری شرکت هاست: هر شرکت برای سرویس های خود با توجه به اهدافی که در نظر دارد، قیمتی را تعیین می کند. عموما قیمت هاست اشتراکی یا همان هاست لینوکسی سی پنل به نسبت سایر پلن ها؛ در شرکت ها ارزان تر بوده و ارائه می گردد. اما اگر هاست اختصاصی بوده باشد و منابع آن صرفا به یک هاست اختصاص داده شود؛ از قیمت بالاتری برخوردار است.

هرچه منابع اختصاصی تر باشد؛ قیمت هاست نیز بالاتر می رود

نکته دیگری که در برخی از مشاهدات قیمت بهترین هاست ایران با آن رو به رو شده ایم؛ این است که هرچه شرکت قدیمی تر و برند باشد؛ قیمت هاست آن ممکن است بالاتر باشد. البته این موضوع صد در صد نیست و ممکن است با سیاست ها و استراتژی های برخی از بهترین های شرکت هاستینگ در ایران تداخل داشته باشد و بخواهند سرویس های خود را ارزان تر ارائه کنند.

لیست بهترین شرکت های هاستینگ در ایران

رقابت زیادی در شرکت های هاستینگ حرفه ای در ایران وجود دارد و ممکن است شما از خود بپرسید هاست خود را کدام شرکت تهیه کنیم؟ هاست نامحدود سرور پارس بهتر است یا ایران هاست؟ قیمت سرویس های برتینا مناسب تر است یا وب رمز؟ در این قسمت به بررسی ویژگی های شرکت پیشنهادی خود می پردازیم.

بهترین شرکت هاستینگ ایران از نظر قیمت و پشتیبانی هاست

شرکت هاستینگ سرور پارس

به دنبال یک شرکت قدیمی هاستینگ در ایران هستید که فعالیت حرفه ای در زمینه سرویس هاست، سرور و ثبت و انتقال دامنه از خود بجا گذاشته باشد؟ سرور پارس اولین شرکت هاستینگ در ایران می باشد که وارد این حوزه شد. اما لازم نیست تصور کنید که برند بودن و قدیمی بودن، روی قیمت هاست و دامنه سرور پارس موثر بوده است.

بلکه سیاست قیمت گذاری در این شرکت به این نحو است که پلن های ارائه شده بصورت اقتصادی طراحی شده تا کسب و کارهای نوپا بتوانند اقدام به راه اندازی سایت ارزان کنند.

سرورپارس اولین شرکتی است که دامنه های آنتی تحریم ارائه داده و با موفقیت تحریم های اعمال شده علیه کاربران ایرانی را دور زد. همچنین از آنجا که بیشترین مشکلاتی که شما در رابطه با هاست خواهید داشت و از شرکت هاستینگ خود انتظار رفع آن را دارید؛ پشتیبانی فنی خواهد بود؛ سرور پارس فنی ترین شرکت هاستینگ در ایران است که بدون هیچگونه تعطیلی بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود می باشد.

سرعت مناسب سرویس های سرور پارس با توجه به اهمیت این موضوع برای کاربران و تاثیر آن بر روی سئو سایت؛ مورد توجه شرکت سرور پارس بوده و به دقت رعایت شده است.

امنیت بالا، استفاده از سرورهایی با سخت افزارهای قدرتمند و بروز، بکارگیری از بهترین نرم افزارهای لایسنس دار و آپتایم 99 درصد نیز تنها بخشی از مزایای همکاری با سرور پارس است.

اگر بخواهیم در مورد سرویس های هاست سرور پارس توضیح دهیم باید بگوییم که سرور پارس دارای هاست نامحدود و با کیفیت است که برای دریافت آنها می توانید اقدام به  خرید هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، هاست پربازدید و پلن های حرفه ای کنید. پیشنهاد ما به شما دریافت سرویس هاستینگ از سرور پارس می باشد.021-41948

سخن آخر

با بررسی ویژگی های مختلف بهترین شرکت هاستینگ در ایران ، انتخاب درست و مطمئن انجام داده و با خیالی آسوده کسب و کار خود را توسعه دهید. انتخاب هاست مناسب بر روی تجربه کاربری؛ سئو سایت و عملکرد حرفه ای شما در ارائه خدمات سایت اثرگذار خواهد بود، پس به سادگی از آن نگذرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین شرکت هاستینگ ایران از نظر قیمت و پشتیبانی هاست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *