برگزاری مراسم آموزشی توسط اپل

اپل

در تاریخ 7 فروردین , شرکت اپل قصد دارد در یکی از دبیرستان های شیکاگو , برنامه ای در خصوص آموزش مسائلی مربوط به تکنولوژی و امکانات آن برگزار کند. در سال های گذشته آموزش برنامه نویسی به دانش آموزان و آشنایی آن ها با زبان برنامه‌نویسی Swift مورد توجه شرکت اپل بود. به احتمال زیاد , شرکت اپل قصد دارد امسال با معرفی نرم‌ افزار ها و سخت‌ افزار ها و بیان کاربرد آن ها , ذهن دانش آموزان را باز کرده و آن ها را به تفکر درباره شغل آینده خود وا دارد.

در هفتم فروردین سال گذشته , اپل آیپد جدید خود را معرفی کرد. نکته جالب توجه درباره این آیپد , در واقع قیمت آن بود چرا که قیمت ۳۲۹ کم ترین قیمتی است که برای یک آیپد در نظر گرفته شده است. همچنین پشتیبانی این آیپد از بسیاری از برنامه های آپدیت شده جدید نیز قابل توجه بود. هر چند این آیپد توانست به عنوان محبوب ترین محصول اپل در میان دانش آموزان را به دست آورد اما به دور از انصاف است که مک بوک ها را نادیده بگیریم. کروم بوک ها ظاهر جذابی ندارند و نسبت به آیپد ارزان تر هستند اما از آن جا که قابلیت اجرای اپلیکیشن های گوگل را داشته و درگاه‌ های مناسب را دارد و همچنین صفحه کلید مفید کروم بوک ها , آن ها را برای انجام فعالیت های مدرن مناسب کرده است

یکی دیگر از محصولاتی که در سال گذشته مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت آیفون SE و آیفون 7 و 7 پلاس بود. این گوشی ها با پشتیبانی از پلتفرم واقعیت افزوده‌ ی گوگل , که تانگو نام داشت , توانست به کلاس های درس وارد شده و برای دبیران به هنگام تدریس مفید باشد. یکی از کاربرد های این گوشی ها در شناسایی مناطق آتشفشانی بود , به صورتی که دبیران می توانستند گوشی را از دوربین جلو به پروژکتور وصل کرده و با استفاده از Google Expeditions , مناطق مختلف جغرافیایی را از نظر گرد باد ها , آتشفشان ها , سیل و … بررسی کنند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برگزاری مراسم آموزشی توسط اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *