بروز رسانی جدید سیستم عامل 11.3 iOS

11.3 iOS

این سیستم عامل جدید با داشتن ایموجی های جدید و غیر فعال کردن حالت کند آیفون های قدیمی به داد صاحبان گوشی های قدیمی آیفون آمد. قابلیت انیموجی، قابلیت جذابی است که برای اولین بار در گوشی آیفون ایکس قرار داده شد. متاسفانه کمپانی محبوب آمریکایی اپل این قابلیت جذاب و دوست داشتنی را که خیلی هم طرف دار داشت بدون هیچ دلیل قانع کننده ای برای گوشی های به جز آیفون ایکس یعنی گوشی های آیفون هشت و آیفون هشت پلاس ارایه نکرد که همین موضوع به طور جدی باعث از یاد رفتن این قابلیت در بین طرف دارانش شد اما با ورود به روز رسانی جدید سیستم عامل آی او اس یعنی iOS 11.3 که با انیموجی های جدید ارایه خواهد شد و البته مثل بارانی بهاری بر آتش سینه سوختگان، یا همان دارندگان مدل های قبلی گوشی های آیفون، کند کردن عده ای آیفون های قدیمی توسط کمپانی مربوطه خواهد بود.

11.3 iOS

اگر شما هم در انتظار به روز رسانی جدید این سیستم عامل آی او اس بودیم خوب می دانید که اولین موضوع قابل اشاره در این به روز رسانی جدید اضافه شدن ۴ کارکتر جدید انیموجی در این سیستم عامل است. این کارکتر ها که عبارتند از شیر، اسکلت، اژدها و خرس که با مجموع ۱۲ کارکتری که در نسخه ی قبلی بود به ۱۶ عدد کارکتر مر رسند که تنوع مناسبی خواهد بود اما مهم تر از آن امید به ارائه ی انیموجی های جدید بیشتری را نیز به ما می دهد.

به نظر ما پر اهمیت ترین و بهترین مورد این به روز رسانی جدید موضوع حل شده ی مربوط به مسئله ی به وجود آمده بود که برای دارندگان گوشی های قدیمی این کمپانی محبوب به وجود آمده بود و ان هم مربوط به کند شدن سرعت گوشی های قدیمی بود که در این به روز رسانی جدید بهطور خارق‌ العاده‌ ای حل شد، البته باید به این موضوع هم پرداخت که این بین می بایست دارندگان این نوع گوشی ها انتخاب کنند که می خواهند گوشی با سرعت همیشگی داشته باشند که ممکن است به خاطر قدیمی بودن باتری اش به صورت تصادفی خاموش شود یا اینکه گوشی شان سرعتش کند باشد ولی هیچ مشکلی از نظر باتری برایشان پیش نیاید.

بیشتر بخوانید  آیا آیفون تاشو اپل در راه است؟

به نظر شما کدام یک بهتر است؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروز رسانی جدید سیستم عامل 11.3 iOS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *