ارسال پیام ها به سایر مخاطبین به علت باگ iOS 12

باگ iOS 12

باگ iOS 12 | کمپانی اپل مدتی قبل از نسخه ی جدید سیستم عامل خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران را از این انتظار خارج کرد ولی در حال حاضر یک سری باگ های جدید در این سیستم عامل نوظهور مشاهده می گردد که سبب شده است کمی کاربران نسبت به این نسخه ی جدید تغییر نظر بدهند.

باگ iOS 12

روشی که کمپانی اپل به منظور بهبود تجربه ارسال پیام در سیستم عامل iOS 12 در پیش گرفته است، به یک مسئله ی اساسی برای کاربران ختم شده است. در شرایطی که مدت زمان زیادی از ارائه نسخه ی جدید iOS نمی گذرد مسائلی شامل دسترسی غیرمجاز به لیست مخاطبین و گالری تصاویر مشاهده شده اند و این اواخر نیز خبرهایی در خصوص باگ جدیدی به گوش می رسد که سبب ارسال ناخواسته ی پیام می گردد. به عنوان مثال احتمال دارد یک پیام شخصی را برای شخص خاصی ارسال نمایید ولی سیستم عامل iOS 12 فرد دیگری را به عنوان دریافت کننده پیام تعیین نماید.

این باگ در نتیجه ی بهبودهایی است که کمپانی اپل به منظور بهینه سازی سیستم iMessages در iOS 12 انجام داده و هدف از آن دسته بندی نمودن تمامی پیام های یک مخاطب در یک رشته بوده است، حتی در شرایطی که این مخاطب چندین شماره یا ایمیل مختلف نیز داشته باشد. اگر این ایده به صورت تئوری مطلوب می باشد ولی گویا پیاده سازی آن آنقدرها موفق نبوده و به مسائلی برای بعضی از کاربران سبب شده است.

باگ iOS 12

بعضی از شکایت های اشخاص در خصوص این مسئله در انجمن کاربران کمپانی اپل قابل مشاهده می باشد. بر همین اساس برخی وقت ها پیام های دو شخص کاملا مجزا در یک رشته قرار می گرفت و در نهایت پیام های ارسالی برای یک شخص توسط شخص دیگری نیز دریافت می گردد. قسمتی از باگ سیستم عامل iOS 12 به اپل آیدی های لینک شده در سیستم باز می گردد و گویا یکی از کاربران روشی را به منظور رفع آن یافته است. به منظور رفع این مسئله باید در قسمت تنظیمات وارد بخش Messages شده و سپس بر روی گزینه ی Send and Receive کلیک نمایید. در این قسمت همگام سازی Apple ID با پیام ها را غیر فعال نمایید. با انجام این کار به جای استفاده از Apple ID برای پیام ها، از شماره تلفن همراه استفاده می گردد. در انتها رشته ی پیام های ادغام شده را حذف نمایید.

بیشتر بخوانید  اپل Pencil 3 با ویژگی‌های جدید در راه است

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارسال پیام ها به سایر مخاطبین به علت باگ iOS 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *