ویژگی جدیدی که قرار است در آیفون سال آینده مشاهده نماییم

آیفون

شرکت اپل به تازگی دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون X و آیفون 8 را وارد بازار کرده است. هنوز بسیاری از کاربرد های این دو گوشی شناخته نشده است همچنین ایراد ها و مشکلات آن ها نیز هنوز آشکار نشده و مورد بررسی هستند. با این حال اپل با انتشار خبری درباره آیفون 2019 باعث تعجب همه شد. بنا به اخباری که اپل در سایت های مجازی منتشر کرد گویا تصمیم گرفته یک سنسور سه بعدی لیزری بسازد. این سنسور منجر به تقویت اپلیکیشن ها و نرم افزار های گوشی ها می شود.

این سیستم لیزری با انتشار لیزر و محاسبه زمان رفت و برگشت سرعت لیزر به سنسور , نقشه ای مشخص و با دقت از این مسیر ارائه می دهد. سنسور های Dual Pixel در گوگل در گوشی های پیکسل 2 نیز این اطلاعات را در اختیار ما نشان می دهد. از طریق سیستم مادون قرمز فیس آی دی یا دوربین های سلفی یا اصلی نیز می توان این جزئیات یا اطلاعات دقیق را فراهم کرد. اما اپل با طراحی این سنسور , روشی بسیار دقیق تر را عرضه کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که بلومبرگ در اختیار ما قرار داده شرکت اپل از هم اکنون تصمیم به خرید وسایل مورد نیاز کرده است اما چیزی دقیقی درباره زمان عرضه آن نگفته است. اما حرفی از حذف سنسور هایTrue Depth نزده است. به نظر می رسد اپل با افزودن این سنسور لیزری به پشت آیفون باعث ایجاد ویژگی درک سه بعدی از محیط اطراف می شود.

بسته واقعیت افزوده اپل به خوبی پیش رفته و عملکرد بسیار موفقی داشته و اپل تصمیم گرفته این سخت افزار را ارتقا دهد. این سنسور با تکنولوژی‌ های جدید گوگل از جمله فیس آی دی و تراشه A11 Bubonic مطابقت دارد. با توجه به استقبال قبلی از این سخت افزار , شرکت اپل کاملا از موفقیت این مطمئن است , اما زمان مشخصی برای عرضه آن اعلام نکرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیپد مینی 4 ویژگی هایی مشابه با طراحی ایپد ایر 2 خواهد داشت

نظرات در مورد : ویژگی جدیدی که قرار است در آیفون سال آینده مشاهده نماییم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *