برند شیائومی در کشور هند سامسونگ را کنار گذاشت و در حال تصاحب مقام اولی است

شیائومی

شیائومی : بازار خرید و فروش كشور خودمان ایران شاید به اندازه بازار کشور هند گرایشی به گوشی های میان رده یا پایین رده نداشته باشد اما با این حال سهم بزرگی از بازار کشور ما را نیز این دستگاه ها تشکیل می دهند. به همین خاطر است که بازار هایی همانند هند یا به عبارت دیگر بازار های در حال توسعه، میدان مبارزه سختی برای برندهای بزرگ و گران مثل اپل هستند.

شرکت سامسونگ در کشور هند به شدت جا افتاده است به طوری که از هر ۴ گوشی خریداری شده در این کشور یکی از آن ها از برند سامسونگ است البته باید این را هم بدانید که برند شیائومی نیز دارد به همین صورت پیش می رود. همانطور که در اخبار این روز ها می بینید از هر 5 دستگاه پرفروش 3 دستگاه اولیه برای شیائومی و تنها یک نماینده از سامسونگ در لیست حضور دارد. همه دستگاه ها نیز در رده میانه تا رده اقتصادی هستند.

هر چند رشد شیائومی را می توان در تصاحب سهم دیگر رقبا دید ولی باید بدانید که این برند از پیشرفت شرکت سامسونگ جلوگیری کرده است. کمپانی چینی شیائومی زمانی که شروع به کار کرد هوآوی نیز به نوعی یکی از برترین برندهای به حساب می آمد ولی هم اکنون شیائومی بقدری پیشرفت کرده است که می تواند درقابت با کمپانی های قدری نظیر سامسونگ و اپل نیز رقابت کند.

اکنون در بازار داغ گوشی های هوشمند رقابت تنگاتنگی میان برندهای برنر دنیا بوجود آمده و هر روز شاهد پیشرفت های بسیار زیادی از سوی این کمپانی ها از لحاظ امکانات و فناوری های مختلف هستیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت شیائومی Watch S3 معرفی شد

نظرات در مورد : برند شیائومی در کشور هند سامسونگ را کنار گذاشت و در حال تصاحب مقام اولی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *