اَبَربرندهای دوربین مداربسته را بشناسید!

اَبَربرندهای دوربین مداربسته را بشناسید!

یکی از کمپانی‌های بزرگ در زمینه تولید لوازم الکترونیکی همچون دوربین مدار بسته، شرکت داهوا می‌باشد. این شرکت با فناوری و تکنولوژی بالایی برترین محصولات خود را در سال ۲۰۰۱ به دنیا معرفی کرد. محصولاتی که این شرکت به دنیا عرضه نموده برای بالا بردن سیستم‌های امنیتی ساختمان و معابرهای عمومی بوده و در این حیطه اقدام به تولید دوربین مدار بسته داهوا کرده‌ است. دوربین مدار بسته داهوا قابلیت بالایی در حفظ امنیت ساختمان یا اماکن عمومی دیگر دارد و موارد استفاده آن به هزاران نکته می‌رسد. با نصب این نوع دوربین‌های مدار بسته میزان سرقت از مکان‌های مختلف به شدت کاهش یافته و از همه مهمتر می‌توان رفت و آمد افراد را در بانک، بیمارستان، سالن‌های ورزشی و ..و نقاط مختلف زیر نظر داشت. به جرأت می‌توانیم بگوییم این شرکت اَبَر برند دوربین مدار بسته دنیا را تولید کرده است که در این مطلب بیشتر با این برند معروف دنیا آشنا خواهید شد.

با دوربین مدار بسته داهوا بیشتر آشنا شوید!

دوربین داهوا از سری محصولاتی است که تنوع تولید آن بالا بوده و تکنولوژی ساخت این مدل‌ها کمی با یکدیگر از نظر نوع، شکل(دام یا بالت)، نوع تصوربرداری، ذخیره، نوع پردازش، نوع مگاپیکسل، کارایی که دارد و مکانی که در آن به کار می‌رود متفاوت هستند. در ادامه بیشتر با عملکرد آنها آشنا خواهیم شد.

براساس شکل ظاهری

دوربین مدار بسته داهوا از نظر شکل ظاهری تفاوت‌هایی با هم دارند. برخی از این مدل‌ها به صورت استوانه هستند و برخی به صورت گرد یا گنبدی که به آنها به ترتیب بالت و دام گفته می‌شود. انتخاب این محصول براساس شکل بسته به نیاز فرد و تا حدودی سلیقه‌ای که دارد بستگی دارد.

براساس نوع تکنولوژی ساخت

دوربین مدار بسته داهوا آنالوگ

این محصول یکی از قدیمی‌ترین نوع دوربین در دنیا می‌باشد. این کالا از نظر کیفی به پای نمونه‌های دیگر نمی‌رسد اما در قبال قیمتی که پرداخت می‌شود کیفیت خوبی دارد. دوربین آنالوگ در برابر ارتعاشات و نویزهایی که موجود است مقاومت خوبی ندارد و کیفیت خود را از دست می‌دهد. با تمام این تفاسیر استفاده از این دوربین در دنیا در بیشترین حجم خود است. ساخت این نوع دوربین از طرف شرکت داهوا محدود شده و مدل‌های جدید و به‌روزتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که از نظر کیفی و عملکرد، بهترین نوع هستند؛ چون این دوربین از طریق آنالوگ کار می‌کند میزان وضوحی که تصاویر ضبط شده دارند بستگی به آنالوگ دارد. این دوربین چون از نظر قیمت ارزان‌تر بوده و کار با آن آسان‌تر است خریداران زیادی دارد.

دوربین مدار بسته داهوا درون شبکه

انتقال داده‌ها از دوربین آنالوگ به وسیله کابل کواکسیال انجام می‌شد اما در دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه پردازش تصاویر به صورت شبکه‌ای بوده و نیازی به کابل ندارد. این موضوع اهمیت تولید این نوع محصول را چند برابر می‌کند. ذخیره تصاویر بر روی رم در این دوربین امکان‌پذیر است. از طریق شبکه‌های اینترنتی و موبایل انتقال انجام می‌شود. این دوربین را اگر بخواهیم بهتر معرفی کنیم باید بگوییم که دارای یک سیستم قوی مانند یک کامپیوتر کوچک در داخل خود است که برای پردازش و ذخیره فیلم و عکس از آن استفاده می‌کند. میزان دقت این مجموعه آن چنان بالا بوده که میزان استفاده از آن در این سال‌ها به شدت افزایش یافته و اکثر مصرف‌کنندگان دوربین‌های آنالوگ این محصول را جایگزین آن کرده‌اند. قیمت بالایی که دارد در قبال میزان کیفیت اجزای آن و وضوح و مگاپیکسل عالی که دارد مهم نیست. اگر به دنبال دوربینی باکیفیت هستید حتماً این مدل را امتحان کنید.

دوربین مدار بسته داهوا مگاپیکسلی

برای معرفی این دوربین بهتر است اول بگوییم که یک مگاپیکسل از یک میلیون پیکسل تشکیل شده است. هر چه میزان رزولوشن یا مگاپیکسل این نوع دوربین‌ها بیشتر باشد میزان وضوح آن نیز به مراتب بالاتر خواهد بود. در هنگامی که تصویری را زوم می‌کنید با توجه به تعداد پیکسل‌ها میزان وضوح خاصی را دریافت خواهید نمود.

اَبَربرندهای دوربین مداربسته را بشناسید!

قابلیت و فناوری‌های دوربین مدار بسته داهوا

این ابر برند دنیا با قابلیت‌های بالایی که دارد در دنیا شناخته شده است. از جمله قابلیت‌های که این محصول دارد می‌توانیم به مواردی خاص اشاره کنیم.

  • امکان ارسال سریع به سرورهای مشخص شده را دارد. دارای الگوریتمی قوی بوده که قادر به تشخیص اشیا و تصویر و چهره در هر نقطه یا هر مکانی است. این موضوع برای موارد خیلی حساس کمک زیادی می‌کند.
  • تشخیص تعداد افرادی که در یک محل حضور دارند یا میزان گرمایی که در یک نقطه وجود دارد یک مزیت عالی برای این دوربین به شمار می‌رود. این فناوری برای هایپرمارکت یا بیمارستان یا دانشگاه و مترو بهترین است.
  • این دوربین‌ها قابلیت زوم بالایی دارند و مگاپیکسل‌های متفاوتی دارند که هر کدام به نوبه خود بهترین هستند.
  • حتی در طول شب و در مکانی که نور به شدت پایین است امکان ضبط تصاویر را در بهترین وضوح دارد.

دوربین مداربسته هایک ویژن

از دیگر ابربرندهای دوربین مداربسته می‌توان به هایک ویژن اشاره کرد. این دوربین از نوع مدل تحت شبکه می‌باشد. وضوح این دوربین تا 29 مگاپیکسل بوده و در دو مدل‌ DVR  و غیر DVR  می‌باشد. در واقع DVR  یک دستگاه مرکزیست که لحظات و تصاویر را در خود ثبت می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که این دوربین را در یک مکان به صورت ثابت نصب می‌کنند و به این صورت عمل می‌کند که تصاویر دریافتی را به سرورهای مشخص شده ارسال می‌کند و یا آنها را در داخل رم یا هارد یا هر وسیله ذخیره ساز دیگری ذخیره می‌کند. در تولید دوربین مداربسته هایک ویژن از بهترین بدنه و قاب استفاده شده که در محیط‌های باز نیز بتوان از آن استفاده کرد.

قیمت خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت

امروزه استفاده از دوربین مدار بسته در محیط‌های مختلف از ملزومات است و در بیشتر مکان‌ها به چشم می‌خورد. افرادی که به دنبال خرید برندهای روز دنیا هستند می‌توانند برای خرید به سایت دوربین مارکت نیز سری بزنند. این محصول با قیمت‌های متفاوتی با توجه به نوع، شکل، کیفیت و مرغوبیتی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. برای اطلاع از قیمت این کالا می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید. https://doorbinmarket.com/  این سایت دارنده تمامی ملزومات امنیتی خانه و محل کار شما خواهد بود و می‌توانید برای رفع نیاز خود به این سایت مراجعه کنید و مشاوره‌های رایگانی دریافت نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اَبَربرندهای دوربین مداربسته را بشناسید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *