بررسی مشخصات هواوی P10 Plus

هواوی پی 10پلاس
یکی از گوشی های که این روزها کاربران دوست دارند در مورد آن دقیق تر اطلاع داشته باشند گوشی هواوی P10 Plus می باشد . هواوی را نمی توان مانند برخی از برندها قدیمی دانست زیرا هنوز مدت زیادی نگذشته که این برند به تولیدکنندگان افزوده شده است اما با این وجود توسط این تولید کننده گوشی های جدید و قدرتمندی ارائه می شود که می توانیم آنها را با دیگر پرچم داران مقایسه کنیم ؛ در واقع هواوی پس از اینکه موفقیت های زیادی در عرضه اسمارت فون های مانند پی 9 بدست آورد اقدام به ارائه مدل های جدید نمود . در ادامه این پست به بررسی مشخصات این گوشی قدرتمند پرداخته ایم .

 

طراحی
از نظر طراحی باید بدانیم این گوشی تا حد زیادی موفق بوده است و ظاهری شیک و جذاب داشته است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند ، این گوشی دارای طراحی زیبا و همچنین کیفیت کم نظیری می باشد . البته نباید فراموش کرد که طراحی و ظاهر گوشی برای خانم ها بیشتر از آقایان مهم می باشد ؛ خوش دست بودن یکی دیگر از مواردی است که خوشبختانه تا حدودی در این گوشی رعایت شده است و حاشیه های صفحه نمایش آن نسبت به برخی از رقیبهایش کمتر می باشد ، ولی این گوشی جز گوشی های کوچک به شمار نمی آید . در هر صورت هواوی در این راستا توانسته است دستگاهی را طراحی کند که بسیار مورد پسند باشد . بدنه این دستگاه از فلز می باشد و در قاب پشت گوشی فلزی که به کار گرفته شده است دارای طراحی شیارداری می باشد از نظر جنس هم پی 10پلاس دارای کیفیت مناسبی می باشد .
هواوی از جمله برندهای است که توانسته است گوشی های زیبا و همچنین خوش دستی را ارائه کند ، این در حالی است که دیگر برندهای قدیمی در رابطه با این موضوع با معایب زیاد و مشکلاتی روبرو هستند .

 

رنگ بندیسفید, آبی, طلایی, مشکی, نقره‌ای, طلایی, سبزery

 

 

بدنه

ابعادوزن
153.5×74.2×7 میلیمتر (6.04×2.92×0.28 اینچ)165 گرم (5.82 oz )

 

 

قابلیت ضد آب

متاسفانه چیزی که در اینجا باید آن را بیان کنیم موضوع ضد آب نبودن این گوشی است که موجب شده تا کاربران با خیال راحت نتوانند کنار آب با این گوشی کار کنند .

 

مشخصات صفحه نمایش

نوع TPS-صفحه نمایش لمسی خازنی NEO LCD, با 16 میلیون رنگ
اندازه5.5 اینچ (نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 71.6 درصد)
وضوح1440×2560 پیکسل (در حدود 540 پیکسل در هر اینچ)
قابلیت چند لمسی دارد

 

در گوشی پی 10پلاس هواوی از نظر رنگ بهتر توانسته است رنگ ها را نشان دهد همچنین از نظر محتوایی نسبت به دیگر پرچم داران دارای کیفیت مناسبی بوده است وصفحه نمایش این گوشی از جنس گوریلاگلس 5 پوشانده شده است که می تواند در بربر خط و خش از این گوشی محافظت نماید .

 

دوربین

شاید بتوانیم بگوییم یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در خرید گوشی برای برخی کاربران ملاک باشد دوربین گوشی است . خوشبختانه در این گوشی دوربین دوگانه ی قرار داشته است که دارای یک سنسور 12مگاپیکسلی رنگی و همچنین یک سنسور 20مگاپیکسلی مونوکروم می باشد . در دوربین این گوشی با افزایش میزان رزولوشن می توانیم در تصاویر سیاه وسفید جزئیات بیشتری را مشاهده نماییم . زوم هیبریدی یکی از جدیدترین قابلیت های است که به دوربین این گوشی افزوده شده است .
اصلیدو تا 20 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل, f/1.8, OIS, Leica optics, phase detection, فوکوس اوتوماتیک لیزری , dual-LED (dual tone) فلش
ثانویه8 مگاپیکسل, f/1.9
فیلم برداریفیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه, فیلم برداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه
بیشتر بخوانید  سرویس VIP هواوی در ایران راه اندازی شد !

 

 

نرم افزاری

از نظر نرم افزاری پی 10 پلاس با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری اموشن یو آی 5.11 عرضه شده است.
OSاندروید 7.0 (Nougat)

 

سنسور ها

از نظر سنسوری این گوشی دارای سنسوری مانند عنبیه یا ضربان قلب نیست تنها کلیدی در قاب جلویی داشته است که هم نقش سنسور را در گوشی داشته و هم کلید هوم به شمار می آید . البته میزان سرعت و دقت خوبی در این گوشی مشاهده می شود . از نظر سنسوری اثر انگشت اگر به گوشی بپردازیم دارای یک قابلیت جالب است بدون اینکه بخواهیم کلیدرا فشار دهیم قفل گوشی باز خواهد شد .

 

سخت افزار

این گوشی دارای یک پردازنده 8 هسته ی کایرین می باشد که این پردازنده هسته ی فرکانس های 2.4 و 1.8 مگاهرتزی داشته است . یک رم 6 گیگابایتی کنار پردازنده این گوشی مشاهده می گردد که برای انجام دادن اعمال مولتی تسکینگ توانسته است  گوشی را وسیله ی مناسب تبدیل کند . در نهایت می توانیم بگوییم که این گوشی در بخش سخت افزاری کارکرد مناسبی دارد و همچنین بسیار خوب عمل می کند . می توانیم سخت افزار این گوشی را با برخی از پرچم داران در یک رده به شمار بیاوریم .

 

اسپیکر

در این گوشی یک  اسپیکر در قسمت پایین تعبیه شده است که برای پخش نمودن صدای اصلی استفاده می شود همچنین در کنار خروجی صدا و در محفظه ی آن اسپیکری وجود دارد که برای پخش نمودن صدای ریز می باشد . از نظر بلندی صدا نیز اسپیکرهای این گوشی دارای درصد خوب می باشند .

 

باتری

از نظر باتری نیز پی 10پلاس توانسته است دارای ظرفیت بیشتری نسبت به رقبای خود باشد و به همین دلیل کاربران می توانند در ساعات بیشتری با این گوشی کار کنند ؛ فراموش نکنید که این موضوع برای کاربران بسیار مهم است .

 

 

*ما هرگز نمی توانیم به طور قاطع در مورد یک گوشی اظهار نظر کنیم که آن را دوست داریم یا دوست نداریم . هر گوشی پس از اینکه عرضه شد و توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفت معایبی را خواهد داشت که توسط کاربران مشخص می شوند . اما آن طور که به نظر می رسد گوشی پی 10 پلاس با توجه به اینکه دارای طراحی شیکی می باشد و هم باتری فوق العاده و اسپیکرهای با کیفیتی که دارد می تواند جز برترین گوشی باشد .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی مشخصات هواوی P10 Plus

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *