بررسی لپ تاپ Yoga Slim 7 لنوو

لنوو چندین بهترین لپ تاپ را تولید می کند که زیر علامت چهار رقمی قرار دارند. و این ، Lenovo Yoga Slim 7 ، احتمالاً همان چیزی است که باید بخرید. مطمئناً، MacBook Air یک چشم انداز هیجان انگیزتر و حتی قدرتمندتر است. اما Yoga Slim 7 در واقع یکی از بهترین دلایل عدم خرید MacBook در سال 2021 است. اوه ، و احتمالاً باید ذکر کنیم که صدها ارزان هم است.

کیفیت ساخت آن فوق العاده است ، تقریباً مطمئناً قدرت بیش از نیاز شما را دارد ، صفحه نمایش آن از اکثر موارد عالی است و نسخه AMD حتی می تواند برخی از بازی های اخیر را نیز به خوبی کنترل کند. Lenovo بار دیگر یک کلاس مستر در مورد چگونگی ساخت یک لپ تاپ کلاس جهانی برای زیر یک بزرگ ارائه می دهد. دلیل بسیار کمی برای هزینه بیشتر وجود دارد مگر اینکه به صفحه نمایش با وضوح فوق العاده بالا نیاز داشته باشید.

طراحی و ساخت

  • ابعاد 320*208*14 میلیمتری
  • وزن 1.4 کیلوگرمی
  • گزینه رنگی خاکستری و بنفش
  • بدنه آلومینیومی

لپ تاپ های سطح بالا یک گروه عجیب و غریب هستند. بعضی اوقات وقتی بیشتر هزینه می کنید تا یک لیگ را صعود کنید ، در نهایت با لپ تاپی مواجه می شوید که احساس گرانی کمتری دارد. بسیاری از گران ترین ها از آلیاژهای منیزیم به جای آلومینیوم استفاده می کنند: سبک تر اما کمتر لمسی فلزی است.

صفحه های قاب Lenovo Yoga Slim 7 آلومینیومی هستند. این منجر به وزن 1.3 کیلوگرم می شود تا یک صد گرم کمتر ، اما شما همان احساس خوشایند و خنک کننده لمس مک بوک را دارید. نمایشگر این دستگاه بزرگ و کاربردی است، صفحه کلید تحت فشار انگشتان شما خم نمی شود و یک لپ تاپ با کلاس عالی به نوعی مینیمالیست است.

اگرچه با توجه به اینکه بخشی از سری Yoga است ، این دستگاه کاملاً مورد انتظار شما نیست. صفحه نمایش Lenovo Yoga Slim 7 تا 180 درجه باز می شود ، نه به سبک ترکیبی 360 درجه ، و صفحه نمایش لمسی ندارد. قطعاً این یک لپ تاپ است و نه یک وسیله سبک زندگی که فکر می کند می تواند جایگزین آیپد شود. نگاه Lenovo به خریداران MacBook Air است ، بنابراین برخی از آمار اصلی مشابه هستند. ضخامت Lenovo Yoga Slim 7 16 میلی متر است ، دقیقاً مانند Air و وزن آن نیز کم و بیش برابر است.

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش 14 اینچی IPS با شدت روشنایی 300 نیتی
  • وضوح تصویر 1920*1080 پیکسل
  • بدون صفحه نمایش لمسی

Lenovo Yoga Slim 7 دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD است. اینجاست که می بینیم این لپ تاپ شروع به حرکت از لپ تاپ دیگری می کند که صدها هزینه بیشتر دارد – اما کمتر از آنچه حدس می زنید. این یک صفحه 1080p است، به این معنی که پیکسل سازی مختصر با فونت های کوچک را مشاهده خواهید کرد. Lenovo نسخه 4K می سازد ، اما به نظر نمی رسد این محصول به اندازه Full HD Yoga 7 Slim به فروش برسد.

تقریباً از هر نظر دیگر، هیچ شکایتی نداریم. در واقع در برخی زمینه ها از ادعاهای خود لنوو پیشی می گیرد. به عنوان مثال ، لنوو می گوید 1080p Yoga 7 Slim به روشنایی 300 نیت می رسد. اما در واقع با اندازه گیری ما 385 نیت می زند. این فضای اضافی سر باعث می شود تا صفحه نمایش در فضای باز واضح تر به نظر برسد و همچنین دارای پوشش مات بازتابنده است. هنگامی که شما برخی از لپ تاپ های سطح بالا را در اختیار دارید که 500 نیت را به عنوان نوعی دستاورد غیرقابل لمس معرفی می کنند ، نشان می دهد که این لپ تاپ از کیفیت خوبی برخوردار است.

به عنوان مثال ، لنوو می گوید 1080p Yoga 7 Slim به روشنایی 300 نیت می رسد. اما در واقع با اندازه گیری ما 385 نیت می زند. این فضای اضافی سر باعث می شود تا صفحه نمایش در فضای باز واضح تر به نظر برسد و همچنین دارای پوشش مات بازتابنده است. هنگامی که شما برخی از لپ تاپ های سطح بالا را در اختیار دارید که 500 نیت را به عنوان نوعی دستاورد غیرقابل لمس معرفی می کنند ، نشان می دهد که این لپ تاپ چقدر خوب تنظیم شده است.

Lenovo می گوید رنگ صفحه با استاندارد رنگ sRGB مطابقت دارد ، استاندارد قدیمی صنعت برای نمایشگرها و چاپگرها. اما پوشش رنگی آن در واقع 20 درصد غنی تر از اندازه گیری ما است. مطمئناً، رنگ MacBook Air یا Dell XPS 13 هنوز عمیق تر است ، اما فقط اگر فیلم درجه یک رنگی یا کارهای تصویربرداری دیگر انجام دهید ، باید نگران آن باشید. رنگ Lenovo Yoga Slim 7 به نظر چشمان ما کاملا اشباع می رسد.

بخشی از این جلوه چشم نواز چشم به لطف کنتراست بسیار خوب صفحه نمایش است: حداکثر روشنایی آن 1762: 1 است ، که برای صفحه LCD بسیار عالی است. سیاه پوستان شسته و خاکستری به نظر نمی رسند. چیزی که واقعاً در این کلاس فاقد آن است ارائه نرم افزاری است که از صفحه براق شیشه ای به دست می آورید. به نظر می رسد که تصویر صفحه نمایش براق بیش از یک تصویر مات مانند این “پاپ” است و Lenovo Yoga Slim 7 دارای یک لایه رویه پلاستیکی با محیطی کمی بلند است.

با این حال، این بیشتر نتیجه تصمیم گیری برای استفاده از روکش مات است تا روشی که لنوو در ساخت یوگا اسلیم 7 چند پنی پس انداز می کند.

صفحه کلید و تاچ پد

  • نور پس زمینه LED سفید 2 سطح
  • صفحه کلید صیقلی بدون NUMPAD
  • صفحه شیشه ای با ابعاد گسترده

آیا می خواهید اثبات بیشتری داشته باشید که لنوو برای حیله گر کاهش هزینه ندارد؟ Yoga Slim 7 دارای تاچ پد شیشه ای با اندازه متوسط ​​است. این لپ تاپ درست در حاشیه ای قرار دارد که می بینیم تولیدکنندگان از استفاده از پدهای پلاستیکی نسبتاً ارزان به پالت های شیشه ای فانتزی روی می آورند. دیدن شیشه های بافت در محدوده لپ تاپ که با این قیمت شروع می شود به هیچ وجه مسلم نیست.

پد Lenovo Yoga Slim 7 همچنین دارای تکان خوردن قبل از کلیک صفر و بازخورد کلیک خوب است. ما همچنین درایور یا حساسیت صفر را مشاهده کردیم ، که اغلب باعث می شود پاسخ دکمه مبتنی بر ضربه را در ویندوز 10 غیرفعال کنیم.

صفحه کلید Lenovo Yoga Slim 7 کمتر قابل توجه است ، اما هنوز کار را به خوبی انجام می دهد. سفر با کلید محدود است ، بسیار کمتر از لپ تاپ های ThinkPad معروف عمیق Lenovo ، اما بازخورد تحریک خوب است. این یک صفحه کلید نسبتاً سریع و دارای احساس سبک است. همچنین دارای نور پس زمینه دو سطح است و ما بیش از حد معمول آن را روشن کردیم. کنتراست حروف کلیدی هنگامی که نوری مستقیماً به صفحه کلید نشان داده می شود ، کاهش می یابد زیرا کلیدها و محیط اطراف به رنگ خاکستری فلزی هستند و رنگ آنها از کنتراست کمتری نسبت به برخی دیگر برخوردار است.

با یک نگاه شما حدس می زنید که در اینجا اسکنر اثر انگشت وجود ندارد. اما Lenovo Yoga Slim 7 یکی از دکمه های پاور را در کنار خود دارد.

عملکرد و اسپیکرها

  • بلندگوهای 2x 2W با Dolby Atmos DSP
  • پردازنده مرکزی Ryzen 7 4700U با گرافیک Vega 8
  • 8 گیگابایت RAM DDR4X

 

این نصب کاملاً به اندازه پردازنده M1 MacBook Air قدرتمند نیست ، اما بهتر از نسل 10th Intel Core i5 یا i7 است که ممکن است در مدل دیگری پیدا کنید. می توانید نسخه CPU Core i7 از همین لپ تاپ را برای یک میت بیشتر تهیه کنید ، اما ما با AMD همراه خواهیم بود.

در حالی که اینتل عملکرد بهتری را در برنامه های تک هسته ای ارائه می دهد ، AMD دو برابر تعداد هسته یعنی هشت هسته دارد. و گرچه این یک پردازنده ولتاژ پایین است که برای لپ تاپ های باریک و سبک ساخته شده است ، اما بسیار ضعیف است.

بیشتر بخوانید  سری لپ تاپ Xiaoxin لنوو در راهند

ویندوز 10 مانند یك رویا روی یوگا 7 اسلیم اجرا می شود. به SSD بسیار سریعی کمک می کند که داده ها را در سایه ای کمتر از 3500 مگابایت بر ثانیه می خواند. یک بار دیگر: هیچ کاهش بودجه ای در اینجا وجود ندارد.

Ryzen 7 4700U یوگا 7 اسلیم نیز از گرافیک داخلی بهتری نسبت به سایر قسمتهای اینتل برخوردار است (جدیدترین چیپ ستهای نسل یازدهم را با پردازنده گرافیکی “Xe” بارگذاری کنید). شما ممکن است در اینجا تجربه کاملی از لپ تاپ مخصوص بازی را کسب نکنید ، اما با توجه به اینکه در یک قاب کوچک و سبک قرار دارد بسیار خوشحال خواهیم شد.

شما می توانید Skyrim را در گرافیک Ultra ، وضوح 1080p بازی کنید و بسته به آنچه در صفحه است ، نرخ فریم را مشاهده کنید که بین 30 فریم در ثانیه و 40 فریم در ثانیه است. Subnautica با کیفیت 1080p، گرافیک پایین به خوبی اجرا می شود. در این تنظیمات جلوه های بصری جوی بیشتری از دست می دهید ، اما بازی هنوز هم خوب به نظر می رسد.

Witcher 3 بیشتر یک چالش است ، اما هنوز هم قابل پخش است. به رزولوشن 900p پایبند باشید و اگر می توانید هنگام جنگ یا گشت و گذار در شهرها با برخی از افتها تا دامنه 20 فریم در ثانیه زندگی کنید، می توانید در تنظیمات کم ، 30ps ، به راحتی یا در حالت متوسط ​​بازی کنید.

یک لپ تاپ با کارت گرافیک Nvidia MX450 مانند HP Envy 13 بازی ها را بهتر اجرا می کند. بسته به زمینه ، 50-100 درصد قدرتمندتر است. اما نتایج حاصل از یوگا 7 اسلیم هنوز بسیار بهتر از لپ تاپ 10 اینچی وانیلی است. Atmos به طور سنتی روشی برای افزودن کانال های ارتفاع به ترکیبی است ، چه با بلندگوهای واقعی و چه با بلندگوهای مجازی. اما در لپ تاپ ها تأثیر اصلی این نرم افزار حداکثر عملکرد رانندگان کم است.

شما در Lenovo Yoga 7 Slim کاملاً آن را می شنوید ، زیرا بلندگوها با غیرفعال کردن Dolby Atmos ضعیف ، ساکت و نازک به نظر می رسند. صدا را روشن می کند که به نظر می رسد دستکاری شده است، که ترکیبی از تأثیر پردازش روی صحنه صدا است و هنگامی که صدا تقریباً کامل می شود ، درایورهای لپ تاپ به محدودیت های خود می رسند. هنوز هم نتیجه نسبت به برخی از لپ تاپ های این باند قیمتی قدرتمندتر است.

 

کانکشن و وبکم

  • وب کم 720p با IR برای ورود به سیستم
  • 1x HDMI ، 2x USB-C (1 برابر با DisplayPort)

اتصالات در لپ تاپ ها کمی شبیه جک هدفون در تلفن ها است. بیشتر هزینه کنید و اغلب به پورت های کمتری ختم می شوید. یوگا 7 اسلیم برای نیازهای ما بسیار مناسب است. شما دو USB-C دارید – هزینه استاندارد برای لپ تاپ فوق العاده گران قیمت – به علاوه مجموعه ای از اتصالات “قدیمی”.

یک HDMI در اندازه کامل ، دو پورت USB 3.2 ، اسلات کارت microSD و جک هدفون وجود دارد. فقط اتصالات از دست رفته است که رک و پوست کنده مانند لپ تاپی مانند 2020 در پورت اترنت و اتصال VGA تعلق ندارند. ما دوست داریم که Lenovo تشخیص ندهد هرکسی که یوگا 7 اسلیم را خریداری می کند کاملاً به لوازم جانبی USB-C تبدیل شود.

همانطور که گفته شد ، وب کم همان توجه را ندارد. این یک دوربین 720p با یک تصویر نرم و کسل کننده است. برای ورود می توانید از دوربین استفاده کنید ، زیرا یک دوربین IR سازگار با Windows Hello در کنار آن قرار دارد. این برای تشخیص چهره شما بدون در نظر گرفتن سطح نور استفاده می شود. خود وب کم در نور کم خیلی خوب نگه نمی دارد.

عمرباتری

  • باتری 60 وات ساعتی
  • پورت شارژ USB-C

Lenovo درمورد باتری یوگا 7 اسلیم اظهارنظر گسترده ای می کند که می تواند تا 17.5 ساعت دوام داشته باشد. ما کاملاً آماده بودیم تا درباره نحوه آزمایش تولیدکنندگان باتری لپ تاپ های خود با معیارهایی از دهه 1970 ، با استفاده از تنظیمات صفحه نمایش بسیار کم ، حتی قادر به دیدن صفحه نمایش نیستیم. و سپس ، خوب ، ما تست هایی را از خود انجام دادیم.

پنج ساعت پخش 1080p با روشنایی 60 درصدی یوتیوب فقط باعث کاهش سطح شارژ به 70 درصد می شود که بیانگر زمان کامل 16 ساعت و 40 دقیقه است. این تقریباً باورنکردنی طولانی به نظر می رسید ، بنابراین سعی کردیم The Witcher 3 را بازی کنیم تا باتری از بین برود. روشنایی Lenovo Yoga Slim 7 به حداکثر رسیده و ما تنظیمات و وضوح گرافیکی را به حداقل می رسانیم تا بار CPU را افزایش دهیم در حالی که هنوز از 100 درصد توان GPU استفاده می کنیم. ما ساعت 4:58 بعد از ظهر شروع کردیم ، ساعت 6:47 بعد از ظهر درگذشت. سایه ای کمتر از دو ساعت: بهتر از اکثریت قریب به اتفاق لپ تاپ های مخصوص بازی ، اما باز هم Lenovo Yoga Slim 7 پردازنده گرافیکی اختصاصی برای مصرف برق ندارد.

ما می خواهیم برای بررسی های خود در Pocket-lint تا حد امکان به استفاده در دنیای واقعی اعتماد کنیم. اما باتری Lenovo Yoga 7 Slim واقعاً مورد توجه ما قرار گرفت ، بنابراین ما آن را از طریق معیارهای دیگر باتری مورد بررسی قرار دادیم.

مجموعه PC-test PCMark 10 دارای مجموعه ای از آزمایشات است که از حجم کار در شرایط واقعی تقلید می کند. ما “دفتر مدرن” را امتحان کردیم ، که از برخی برنامه های اصلی مرور و بهره وری استفاده می کند که با برخی از شکاف ها مشخص می شود ، ایستاده هایی که شما برای تهیه یک فنجان چای یا شل کردن تلفن خود دارید.

Yoga 7 Slim با استفاده از حالت صرفه جویی در باتری CPU ، 20 ساعت و 1 دقیقه با 50 درصد روشنایی صفحه نمایش دوام می آورد. این مسخره به نظر می رسید بنابراین ما دوباره تست را با 73 درصد روشنایی مجدداً انجام دادیم و حدود پردازنده را از بین بردیم. هنوز 18 ساعت و 11 دقیقه طول کشید.

ما تسلیم می شویم. همه واقعیت است. Lenovo Yoga 7 Slim برای همیشه ماندگار است. باتری آن بزرگ است و 60.7 وات ساعت است ، 17 درصد ظرفیت بالاتر از آخرین Dell XPS 13. اما قهرمان واقعی در اینجا AMD Ryzen 4700U است ، که مقیاس خوبی بین سطح فشار دارد و به نظر می رسد بیشتر شبیه به پردازنده انقلابی Apple M1 باشد.

سرعت شارژ کمتر چشمگیر است. شارژ از حالت مسطح حدود 2.5 ساعت طول می کشد. Lenovo Yoga Slim 7 برای شارژ از USB-C استفاده می کند و با آداپتور 65 وات ارائه می شود.

نتیجه گیری

Lenovo Yoga Slim 7 هرگز به اندازه MacBook Air و Dell XPS 13 مشهور نخواهد بود ، اما ما فکر می کنیم که این یک خرید همه جانبه بهتر برای بسیاری است. اپل برای قابل مقایسه ترین مشخصات Air حق بیمه دریافت می کند. نزدیکترین پیکربندی Dell XPS 13 حتی بیشتر هزینه دارد و در انجام بازیها بدتر است.

اما همه چیز در مورد پول نیست. Yoga Slim 7 دارای یک پوشش آلومینیومی دوست داشتنی، انرژی زیاد، فضای ذخیره سازی زیاد ، صفحه نمایش پر جنب و جوش ، صفحه شیشه ای عالی و عمر باتری فوق العاده طولانی است.

بله ، ما یوگا اسلیم 7 را حتی اگر بلندگوهای آن درایورهای با کیفیت تری داشته و وب کم و بدون آب مروارید داشته باشد، حتی بیشتر دوست خواهیم داشت. اما آیا ما صدها دلار بیشتر برای آنها پرداخت می کنیم؟ شانسی وجود ندارد. در حال حاضر این یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در این قیمت است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی لپ تاپ Yoga Slim 7 لنوو

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *