بررسی قیمت فرش در الماس کویر کرمان

قیمت فرش

فرش یکی از وسایل پرفروش خانه است. در کشور ما به دلیل فرهنگ کهنی که نهادینه شده است عموم مردم در منزل از فرش استفاده می‌کنند و این سبب شده تا بازار فرش در کشور رونق زیادی داشته باشد. انواع مختلف فرش ها باعث تنوع فراوان در این بازار شده است و خرید حضوری برای انسان سخت و دشوار باشد اما خرید اینترنتی یکی از گزینه های مناسب باشد. در این مقاله مطالب کاملی در رابطه با قیمت فرش بیان خواهیم کرد.

مجموعه فرش الماس کویر کرمان یک فروشگاه اینترنتی فرش است که سابقه ای درخشان در این حوزه دارد. این مجموعه همواره تلاش کرده تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با کمترین قیمت عرضه کند و در این مسیر تا به موفقیت های زیادی رسیده است. برای خرید یا فروش قالی کرمان یا فرش تبریز می توانید کلیک کنید.

قیمت گلیم، فرش و قالیچه

یکی از بهترین چیزها برای دکور منزل خانه، انتخاب کردن فرش و گلیم مناسب می‌باشد. فرش و قالی سابقه آن هم به ایران بر می‌گردد، گلیم نیز برای همه‌ی ما نقشی خیلی مهمی در منزل ایفا می‌کند و انتخاب و خرید گلیم مناسب منزل می‌تواند یکی از دغدغه‌های ما باشد.

به دلیل این که فرش در رنگ، بافت و نقش و نگاری که در آن استفاده شده دارای تنوع زیادی است اقسام متعددی دارد. گلیم و قالیچه نیز به همین شکل آن ها هم دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح و نقش است که این مزیت های فرش ایرانی به حساب می‌آید و در بازارهای جهانی توانسته طرفداران زیادی برای خود جذب کند.

تفاوت قالی و قالیچه

تفاوت قالی و قالیچه هم تنها در سایز و اندازه آن ها است و اگر فرش بزرگی باشد که مساحت آن بیش از شش متر است آن را قالی می‌گویند اما اگر مساحت آن کمتر از شش متر باشد به آن قالیچه می‌گویند.

به زیراندازهای بافتنی که پرزی در ان ها وجود ندارد گلیم می‌گویند که عموما از پشم حیوانات اهلی درست شده است. رنگ‌هایی که در گلیم‌های سنتی استفاده می‌شود، گیاهی می‌باشد و امروزه عمدتا به‌عنوان یک پوشش نوین در منازل یا تابلو استفاده می‌گردد. گلیم‌ها نهایتا راحتی، زیبایی فوق العاده ای دارند. کسانی که آن را می‌بافند برای بافتن آن زحمت فراوانی متحمل می‌شوند، چرا که در این مدل از فرش ها، پودها از میان تارها می‌گذرد.

طرح های متعدد فرش

  • طرح افشان: این مدل از فرش طرح یکدستی دارد که همراه با امتداد بی‌نظیری می‌باشد، به شکلی که ببینید فکر می‌کنید که شخص بافنده، لحظه‌ای دست از کار نکشیده و پشت سر هم می‌بافته که این طور یکدست درامده است. این طرح به این شکل است که یکی از این طرح ها، مقدمه‌ی طرح دیگری می‌باشد و همه نقش ها، پراکنده اما ممتد هستند. این گونه طرح ها عموما به شکل قرینه‌ای نیستند.
  • طرح خشتی: در این طرح از فرش، چند عدد قاب یک اندازه موجود می‌باشد که در بین آن گل و نگاره‌های زیادی قرار گرفته‌اند  و زیبایی و نظم خیلی خوبی را به افراد القا خواهد کرد.
  • طرح گل فرنگ: این مدل از فرش ، یکی از مدل های پرطرفدار می‌باشد که در وسط آن یک نقش جذاب است و اطراف آن را گل‌هایی که دارای طرح‌های کوچک است، فرا گرفته است.

فرش چند شانه باشد؟

شانه‌ی فرش که نام دیگر آن تراکم عرضی می‌باشد به گره ها و ریشه‌هایی که در هر متر از فرش است گفته می‌شود؛ یعنی فرش هزار شانه به این صورت است که در هر متر ، 1000 ریشه وجود دارد. تراکم که به آن تراکم طولی فرش هم می‌گوید، از آن جا که از نام آن واضح است، به گره‌هایی که در هر متر فرش است گفته می‌شود.

شانه‌ی فرش، مربوط به به نقش و نگار فرش و همین طور ظرافت آن می‌باشد و تراکم فرش با مقاوم بودن و سنگینی فرش مرتبط است. قطعا هر اندازه فرش شانه و تراکم زیادتری داشته باشد، نقش های ظریف‌تر و با دوام بیشتری خواهد داشت. هر اندازه شانه‌ی فرشی که به وسیله ماشین بافته شده بیشتر باشد، شباهت زیادتری به فرشی دارد که دست‌باف است.

فرش چه رنگی بخریم؟

امروزه عمدتا رنگ‌هایی که محبوبیت و خرید بیشتری در بین رنگ های فرش دارند ، رنگ کرم، سورمه‌ای، فیلی و لاکی می‌باشد که هر یک از این انواع رنگ می‌تواند دکور زیبایی به منزل شما ایجاد کند. برای انتخاب کردن یک رنگ خوب برای فرش باید به رنگ دیوار و وسایل داخل منزل دقت نمایید و بعد از مشورت کردن با یک طراح خوب دکور خانه رنگی برای فرش انتخاب کنید که با دیوارها و کاغذ دیواری و بقیه وسایل خوانی همخوانی و مناسبت داشته باشد. فروشگاه فرش الماس تنوع زیادی از انواع فرش با رنگ های مختلف ارائه می‌کند که دست شما را برای انتخاب فرش مناسب باز می‌کند و شما می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای اطلاع از قیمت فرش و مشورت و خرید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت انواع فرش

برای خرید فرش مورد نظر باید از قیمت آن مطمئن شوید. امروزه که بسیاری از خریدهای ما به صورت اینترنتی انجام می‌شود و فروشگاه های زیادی وجود دارد که انواع فرش را عرضه می‌کند باید از فروشگاهی خرید کنید که ضمن حفظ کیفیت قیمت فرش در آن مناسب است.

فروشگاه فرش الماس کویر کرمان یک مجموعه فروش فرش است که سالهاست در زمینه عرضه انواع فرش ها فعالیت می‌کند و همواره تلاش کرده تا بهترین قیمت ها را بر روی کالاها بگذارد. این مجموعه حتی در  خرید و فروش فرش حریر و قالی ابریشم هم فعالیت دارد.

انواع فرش ها با شانه های مختلف و رنگ ها و طرح های متعدد در این فروشگاه موجود است و شما می‌توانید قبل از این که خرید خود را قطعی کنید با کارشناسان ما مشورت نمایید و بعد از آن اقدام به خرید کنید.

سخن پایانی

فرش یکی از محصولات پرکاربرد و پرفروش ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بازار خوبی دارد بلکه در زمینه صادرات نیز توان خوبی دارد و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد.

فروشگاه فرش الماس کویر کرمان یکی از بزرگترین مراکز فروش فرش است که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند و کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند می‌توانند با مشاورین ما در ارتباط باشند و بعد از اطلاع از قیمت فرش آن را با قیمت مناسب دریافت کنند.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی قیمت فرش در الماس کویر کرمان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *