بررسی قیمت انواع کنسول بازی جهت خرید ps5 و خرید ps4

بررسی قیمت انواع کنسول بازی جهت خرید ps5 و خرید ps4

قیمت انواع کنسول بازی ، با توجه به قابلیت ها و ویژگی های آنها متفاوت است. در ادامه به بررسی نرخ معروفترین کنسول های بازی می پردازیم.

ارزان ترین کنسول بازی در بازار کدام است ؟

مایکروسافت و سونی از بزرگترین تولیدکنندگان کنسول های بازی می باشند. هر کدام از این برندها ، کنسول های مختلفی را به بازار ارائه می کنند. برای خرید کنسول های بازی علاوه بر قیمت ، باید به قابلیت ها و کیفیت آنها توجه داشته باشید. برخی از کنسول های بازی که قیمت مناسبی دارند ، قابلیت های مورد انتظار شما را ندارند. یا کیفیتی که از آنها انتظار دارید را ندارند. بنابراین انتخاب کنسول های بازی را باید با توجه به ویژگی ها و امکانات آنها انجام دهید و صرفاً به قیمت های آن توجه نکنید.

با توجه به قیمت انواع کنسول بازی موجود در بازار ، می توان کنسول های ایکس باکس وان اس را به عنوان یکی از ارزان ترین کنسول های بازی معرفی نمود. این کنسول در چندین مدل وجود دارند که مشخصات و قیمت های مختلفی دارند.

هزینه خرید انواع کنسول ها چقدر است ؟

برای خرید کنسول های بازی باید با ویژگی های آنها آشنا باشید و با درنظر داشتن ویژگی ها و بودجه خود به خرید آنها اقدام نمایید. در ادامه به بررسی قیمت و ویژگی های برخی از کنسول های پرطرفدار می پردازیم.

قیمت کنسول پلی استیشن 5 چقدر است ؟

یکی از کنسول هایی که در بررسی قیمت انواع کنسول بازی ، به آن می پردازیم ، PS5 است. طراحی پلی استیشن 5 بی نظیر است و در مقایسه با کنسول های نسل قبلی سونی از برتری ظاهری زیادی برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کنسول ، سخت افزار آن است. به لحاظ قدرت پردازشی در سطح بالایی قبول دارد و از PS4 بسیار بالاتر است.

با این کنسول می توان بازی ها را با رزولوشن 4K و نرخ فریم 120 اجرا نمود و این برای بسیاری از گیمرهایی که قصد خرید PS5 را دارند ، یک ویژگی بسیار مهم است. در این کنسول ها ، هارد HDD جایگزین SSD شده است. این SSD از مدل NVMe می باشد و موجب افزایش سرعت تبادل داده ها می شود.

در بررسی قیمت انواع کنسول بازی ، در مورد PS5 باید گفت که این کنسول قیمت کمی نداشته و با توجه به قابلیت ها و قدرتی که دارد ، باید قیمت بالایی هم داشته باشد. البته قیمت آن برای گیمرهایی که قصد اجرای بازی ها را به صورت حرفه ای دارند ، چندان اهمیتی ندارد. زیرا  کیفیت و قدرت آن ، ارزش خرید PS5 را دارد.

قیمت کنسول PS4 چقدر است ؟

کنسول پلی استیشن 4 در سه مدل اصلی ، پرو ، اسلیم طراحی و تولید شده است. قیمت هر کدام از این مدل ها ، با یکدیگر تفاوت دارد. برای خرید PS4 ، ابتدا مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و ویژگی های آن را با ویژگی های موردانتظار خود مقایسه نمایید. پردازنده پلی استیشن 4 از پردازنده های نسل قبلی خود پیشرفته تر است. پردازنده جدید پلی استیشن 4 به همراه یک واحد پردازشگر گرافیکی 800 مگاهرتزی موجب شده اند که توان این دستگاه برای اجرای بازی ها بالا باشد. با مشاهده قیمت انواع کنسول بازی ، متوجه خواهیم شد که قیمت PS4 از PS5 مناسب تر است. قیمت مدل پرو از قیمت اسلیم بالاتر است.

در سال های اخیر به اندازه ای قیمت ها نوسان داشته است که نمی توان قیمت این محصولات را به طور مشخص اعلام نمود. با توجه به اینکه این کنسول از قوی ترین کنسول های نسل هشتمی است و گرافیک مناسبی دارد ، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کنسول های نسل هشتمی است.

قابلیت های پلی استیشن 4 معمولی چیست ؟

اگر پس از بررسی قیمت انواع کنسول بازی ، کنسول PS4 معمولی را برای خرید انتخاب کردید بهتر است با مزایا و معایب آن آشنا باشید. این کنسول پردازشگر قوی و گرافیک خوبی دارد. اما صدای فن آن کمی بالا است و آنتن وای فای آن ضعیف عمل می کند. این کنسول قابلیت اتصال به نمایشگرهای اچ دی را توسط کابل HDMI دارا می باشد.

قابلیت های پلی استیشن 4 اسلیم چیست ؟

سرعت دانلود و آپلود این کنسول بالاتر از پلی استیشن 4 معمولی است. قیمت پلی استیشن اسلیم از قیمت پلی استیشن معمولی ارزان تر است. البته از نظر کیفیت صوتی و بصری در سطح پایین تری قرار دارد. مصرف برق این کنسول بسیار کم است.

قابلیت های پلی استیشن 4 پرو چیست ؟

در بررسی قیمت انواع کنسول بازی متوجه می شویم که قیمت PS4 Pro نسبت به سایر مدل های پلی استیشن 4 بیشتر است. این افزایش قیمت به دلیل قابلیت ها و کیفیت بهتر این کنسول است. کیفیت تصویری این کنسول در مقایسه با سایر مدل های PS4 بالاتر است و از ویژگی 4K برخوردار است.

قیمت کنسول ایکس باکس سری اس چقدر است ؟

یکی دیگر از کنسول های پرطرفدار ، کنسول ایکس باکس سری اس است. کسانی که قصد خرید ایکس باکس سری اس را دارند ، باید بدانند که یک کنسول بروز و ارزان را انتخاب کرده اند. قیمت کنسول ایکس باکس سری اس از ایکس باکس سری ایکس کمتر است. هر چند که از سخت افزار و قدرت کمتری در مقایسه با آن برخوردار است. ولی برای کسانی که قصد خرید یک کنسول در این رنج قیمتی را دارند ، یک انتخاب مناسب است. قیمت این کنسول همانند سایر کنسول ها به دلیل نوسانات ارزی ، متغیر است.

قیمت Xbox X چقدر است ؟ ( بررسی قیمت انواع کنسول بازی )

ایکس باکس سری ایکس یکی از کنسول های گران موجود در بازار است که از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است. بازی ها را می توان در این کنسول با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 اجرا نمود. در مورد بعضی از بازی ها ، می توان نرخ فریم 120 را تجربه نمود. فضای ذخیره سازی داخلی ایکس باکس سری ایکس یک ترابایت SSD ازمدل NVMe است. پردازنده گرافیکی Xbox X ، شخصی سازی شده از نوع RDNA 2 شرکت AMD می باشد و پردازنده مرکزی ، شخصی سازی شده از نوع Zen 2  AMD  مجهز به هشت هسته و فرکانس ماکزیمم 3.8 گیگا هرتز است.

ستاره بازی ایران

برای خرید کنسول های بازی ، باید توجه داشته باشید که از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید. شما می توانید قیمت انواع کنسول بازی را در وب سایت ستاره بازی ایران مشاهده کنید. با درنظر داشتن قیمت و مشخصاتی که برای هر کنسول ارائه شده است ، کنسول مناسب خود را خریداری کنید. قیمت هر کنسول با توجه به نرخ روز مشخص شده است. همچنین تمامی اطلاعات محصولات با جزئیات ، توضیح داده شده است. جدیدترین و محبوب ترین کنسول های بازی را با تخفیف های بسیار خوبی از فروشگاه ستاره بازی ایران خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی قیمت انواع کنسول بازی جهت خرید ps5 و خرید ps4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *