برخی از کاربران آیفون X خود را زودتر از موعد دریافت می‌کنند

آیفون X

گزارش ها حاکی از آن است که کمپانی اپل قصد دارد برای برخی از افرادی که آیفون X را پیش خرید کرده اند، گوشی آن ها را زودتر از موعد تحویل دهد! اگر تا کنون خبرها را دنبال کرده باشید می دانید که کمپانی اپل قرار بود از روز 5 آبان پیش فروش گوشی آیفون X را آغاز  کرده و احتمال می رود از 12ام آبان نیز عرضه ی رسمی این گوشی هوشمند را آغاز کند.

تعجبی ندارد که موجودی این گوشی هوشمند پس از گذشت 10 دقیقه از زمان آغاز پیش فروش به پایان برسد، زیرا آیفون X یکی از گوشی های هوشمندی است که بسیاری از کاربران منتظر آغاز پیش فروش آن بودند و پس از این مدت 10 دقیقه ای کمپانی اپل اعلام کرد که تاریخ تحویل گوشی هایش را به 6 هفته پس از انجام فرآیند پیش ثبت نام موکول خواهد کرد!

آیفون Xاکنون بنا بر دلایل نامشخص برخی از کاربران که آیفون X سفارش داده بودند و زمان تحویل خود را یک یا دو هفته پس از پیش سفارش ثبت کرده بودند، اکنون تغییراتی در تاریخ تحویل آن ها ایجاد شده بود! تعدادی از کاربران ادعا کرده اند که پس از ثبت سفارش تاریخ تحویل آیفون X آن ها از 10 تا 17 نوامبر اعلام شده بود ولی اکنون به تاریخ 3 نوامبر کاهش یافته است. این موضوع توجه بسیاری از وبسایت های خبری را به خود جلب کرد.

همان طور که گفته شد اکنون دلیل چنین موضوعی اصلا مشخص نیست ولی آنطور که گمانه زنی می شود، احتمالا تعدادی از کاربران درخواست پیش خرید خود را لغو کرده اند که اپل توانسته موجودی خود را افزایش دهد و مدت زمان ارسال سفارشات را کمتر نماید. برخی از کاربران که مدت زمان طولانی تری را برای دریافت گوشی هوشمند به آنها اعلام شده است نیز اکنون می توانند امیدوار باشند، احتمال دارد تاریخ تحویل آیفون ها جلوتر بیوفتد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  iMessages اپل در نهایت به ویندوز 11 رسید

نظرات در مورد : برخی از کاربران آیفون X خود را زودتر از موعد دریافت می‌کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *