برخی جزئیات تبلت OnePlus Pad فاش شد

برخی جزئیات تبلت OnePlus Pad فاش شد

پس از سال ها ساخت گوشی های هوشمند، OnePlus آماده ورود به تجارت تبلت است. این برند تایید شده است که اولین تبلت خود را در تاریخ 7 فوریه در کنار OnePlus 11 و 11R در سراسر جهان عرضه می کند. طراحی و ظاهر تخته سنگ قبلاً از طریق تیزرهای رسمی فاش شده است و به لطف درز و شایعات، ما نیز اطلاعاتی در مورد مشخصات آن داریم. علاوه بر این، یک افشاگر اکنون ظرفیت باتری و سرعت شارژ تبلت آینده OnePlus را فاش کرده است.

بر اساس اطلاعات افشاگر چینی Digital Chat Station، OnePlus Pad جدید با یک واحد باتری دو سلولی 4320 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که مجموعا 8640 میلی آمپر ساعت خواهد بود. با این حال، ممکن است به طور رسمی به عنوان بسته باتری 8840 میلی آمپر ساعتی برچسب گذاری شود. تخته سنگ می تواند از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی کند.

DCS همچنین نشان داد که این تبلت دارای صفحه نمایش با وضوح 2.8K خواهد بود. پیش از این مشخص شده بود که این دستگاه دارای یک پنل LCD است که تا 144 هرتز نرخ تازه سازی و پشتیبانی از HDR 10+ و Dolby Vision را ارائه می دهد. با قضاوت از این موضوع، می‌توان فرض کرد که OnePlus Pad یک تجربه چندرسانه‌ای همهجانبه ارائه می‌دهد.

همانطور که گفته شد، این برند قبلاً طراحی تبلت آینده را فاش کرده است. این خودرو با یک شاسی آلیاژ آلومینیومی با فریم خمیده وارد بازار خواهد شد. برخلاف سایر تبلت‌های موجود در بازار، OnePlus Pad ماژول دوربین خود را در یک موقعیت مرکزی در پشت قرار می‌دهد. گرفتن عکس از این موقعیت باید راحت تر باشد، زیرا بهتر است با نمای خود شما هماهنگ باشد تا از لبه.

این یک دوربین تکی در قاب بالایی بالای صفحه نمایش خواهد داشت. برگه احتمالاً در چندین رنگ از جمله یک سایه سبز Halo جالب وارد خواهد شد. انتظار داریم تا قبل از عرضه، از طریق تیزرهایی درباره این تبلت اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آغاز عرضه هدفون OnePlus Buds Pro 2R

نظرات در مورد : برخی جزئیات تبلت OnePlus Pad فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *