فیلیپس و معرفی ایرفون خواب N7808

فیلیپس و معرفی ایرفون خواب N7808

تی پی ویژن هدفون فیلیپس N7808 را برای استفاده در هنگام خواب معرفی کرده است. N7808 دارای سنسورهایی است که الگوهای خواب را کنترل می کند و زمانی که کاربر به خواب می رود آنها را خاموش می کند. N7808 اولین ایرفون خواب با برند فیلیپس است. هدفون خواب نقطه اوج همکاری تی پی ویژن با دانشمند خواب کوکون است.

فیلیپس N708 مکانیزمی دارد که به تدریج صدا را خاموش می کند، زیرا کاربر به تدریج به خواب عمیق فرو می رود. اگرچه هدفون از قابلیت حذف نویز فعال پشتیبانی نمی کند، اما نویز سفید هوشمند تولید می کند.

هدفون به خوابیدن کاربر کمک می کند و پس از آن خاموش می شود. TP Vision می‌گوید N7808 پاسخ کاملی به مشکلات خواب آشفته ارائه می‌دهد. حتی با وجود عدم وجود ANC، هدفون ها عایق نویز عالی را ارائه می دهند. این در ارتباط با یک ویژگی هوشمند پوشاندن نویز کار می کند که نویز سفید تولید می کند. نویز سفید به صاف کردن نویزهای بیرونی که می تواند خواب را مختل کند، کمک می کند.

خروجی صدای هدفون خواب فیلیپس N7808 را می توان طوری تنظیم کرد که به آرامی به خواب می رود، به طور خودکار محو شود. این هدفون دارای بدنه باریکی است که استفاده از آن را در تمام شب آسان و راحت می کند. طراحی باریک و استفاده از درایورهای آرمیچر کوچک، کوچکترین مشخصات گوشی را با ضخامت تنها 6 میلی متر می دهد. این هدفون برای مدیریت خواب بهتر با اپلیکیشن Kokoon کار می کند. این گوشی دارای شتاب‌سنج و نمایشگر نوری ضربان قلب است.

هدست فیلیپس N7808 تی پی ویژن با یک بار شارژ تا 10 ساعت قابل استفاده است. هدفون خواب جدید با برند فیلیپس در حال حاضر با قیمت راه اندازی 1181 یوان (174 دلار) به فروش می رسد. این محصول پس از دوره عرضه به قیمت اولیه خود یعنی 1691 یوان (249 دلار) باز خواهد گشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فیلیپس و معرفی نمایشگر گیمینگ EVNIA

نظرات در مورد : فیلیپس و معرفی ایرفون خواب N7808

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *