برترین تبلت های 2013 “بهترین خرید”

Google Nexus 7 second-generation

سال 2013 یکی از سال های پر بار برای ارائه برترین تبلت های دنیای تکنولوژی است ، امسال جنگ کمپانی های مختلف جهان برای ارائه تبلت هایی با امکانات متفاوت و شگف انگیز بود.

برترین تبلت های 2013 "بهترین خرید"
برترین تبلت های 2013 “بهترین خرید”

2013 خود نمایی بازیکنان معروف این میدان از جمله اپل ، گوگل و آمازون بود . البته کمپانی مایکروسافت هم با ارائه تبلت مایکروسافت سرفیس پرو خود از این میدان دور نماند ، و با بهبود امکانات دستگاه هوشمند خود و با ارتقای پردازشگر سهم مناسبی از فروش بازار رو از آن خود کرد.

برای انتخاب تبلت مناسب باید به ویژگی های : دسترسی آسان به محتوا ، قابلیت حمل ، دارا بودن پردازشگر مناسب و عملکرد با سرعت بالا توجه کرد نه به نمایشگر هایی بزرگ و یا وضوح بالا ؛ چرا که ویژگی های مذکور خیلی مهم تر از داشتن نمایشگری با وضوح بالا است ، البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که انتخاب تبلت باید از روی نیاز های کاربر انجام بگیره شاید کاربردی نیاز به صفحه نمایش با وضوح بالا نیاز داشته باشه ، مثلا کسی که تاجر هست و برای ارائه نمونه محصول به تبلت نیاز داره این ویژگی یکی از خواسته های کاربر هست. در ادامه ما پنج تبلت برتر 2013 رو برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.[divider]

آیپد ایر و آیپد مینی
Apple iPad Air and iPad mini Retina display

آیپد ایر
آیپد ایر

چطور شما می تونید در انتخاب تبلت درست تصمیم بگیرید؟ اولین نکته در انتخاب تبلت ، در نظر گرفتن وزن آن است ، پس سعی کنید در بررسی ها و مقایسه های تون وزن تبلت ها رو در نظر بگیرید. آیپد ایر ؛ این محصول از همه لحاظ یک قدم از محصول قبلی اپل پیش است. داشتن یک باتری کوچک و در عین حال پرقدرت که توانایی پشتیبانی از پردازشگر پرقدرت تبلت را دارا است ، فناوری استفاده شده در این تبلت همان فناوری استفاده شده در آیفون 5S است. این تبلت بسیار نازک است و از وزن بسیار کمی هم برخودار است شما می توانید آنرا براحتی با خود حمل کنید ؛ بدون داشتن هر گونه احساسی نسبت به همراه داشتن یک جسم اضافی!

یکی دیگر از ویژگی های جالب این تبلت دارا بودن نرم افزار های بسیار جذاب iTunes اپل برای سرگرمی شما است ، شما با ورود به حساب کاربریتان در اپل می توانید از تمامی اپلیکیشن های جذاب و برنامه های کاربردی دیگر استفاده نمایید. اگر می خواهید به تلویزیون نگاه کنید ، جدید ترین خبر های سایت های جدید رو چک کنید ، و یا چندین کار دیگری که در روز با لب تاپتون انجام می دید رو می تونید براحتی با این دستگاه هوشمند انجام بدید.

اگر اندازه تبلت برای شما خیلی مهم است و این تبلت بسیار نازک و کم وزن اپل شما را راضی نکرد مشکلی نیست ، اپل فکر این رو هم کرده آیپد مینی اپل با صفحه نمایش خاص Retina display خود یکی دیگر از پیشنهادات ما برای شما است . این تبلت با داشتن پردازنده مناسب ، باتری با عمر زیاد ، داشتن یک دوربین پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش با رزولیشن بالا ، دارا بودن سنسور حفظ کیفیت تصویر در نور کم می تونه گرینه مناسب دیگری برای خرید یک تبلت تمام عیار برای شما باشه.[divider]

گوگل نکسوس 7 (نسل دوم)
Google Nexus 7 second-generation 

Google Nexus 7 second-generation
Google Nexus 7 second-generation

 کمپانی گوگل پس از ارائه نسل نخست گوگل نکسوس 7به دنبال ارائه دستگاهی با امکانات و تکنولوژی بالا تری بود ، این کمپانی سعی کرد تبلتی با امکانات مناسب و قیمت ارزان ارائه نماید که نتیجه کار رونمایی از تبلت گوگل نکسوس 7 بود.

نکسوس 7 یک تبلت اندرویدی تمام عیار است ، پردازنده آن 1.54 گیگا هرتزی Qualcomm Snapdragon S4 Pro processor با یک باتری با ماندگاری 9 ساعت شارژ می باشد ،  از ویژگی های جالب این تبلت قابلیت اتصال آن به یک HDTV ، صفحه نمایش با رزولیشن بالا و تکنولوژی NFC است. نسل جدید این تبلت با اندروید 4.4 کیت کیت ارائه شده است. [divider]

Amazon Kindle Fire HDX
Amazon Kindle Fire HDX 7 and 8.9

تبلت آمازون کیندل فایر اچ دی ایکس ۸٫۹
Amazon Kindle Fire HDX 7 and 8.9

این تبلت قبلا در بهترین تبلت های اندرویدی ۲۰۱۳ – ۲۰۱۴ در زوم تک برای شما عزیزان معرفی شد اما خالی از لطف نبود که در این پست هم این تبلت رو جزو برترین تبلت های 2013 برای شما عزیزان معرفی کنیم.

 کمپانی آمازون این تبلت باریک رو ماه قبل رونمایی کرد ، این تبلت نسبت به دو مدل قبلی از سخت افزار مناسبی برخوردار است ، از مشخصات فنی آن می توان به ابعاد این گوشی ۲۳۱ × ۱۵۸ × ۷٫۸ میلی متر و وزن ۳۷۴ گرم ، حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایت ،پردازنده گرافیکی Adreno 330 ، صفحه نمایش لمسی LCD با اندازه ۸٫۹ اینچی و رزولیشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ ، دارای خدمات ارتباطی Wi-Fi ، GPRS ، و قابلیت نصب سیمکارت ، دارای دوربین و وبکم و حسگر شتاب سنج اشاره کرد . باتری این تبلت قادر است به مدت 12 ساعت تبلت شما رو پشتیبانی کند.

این تبلت در دو مدل ارائه شده است ، هر دو مدل 7 و 8.9 اینچی دارای پردازشگری 2.2GHz quad-core Qualcomm Snapdragon 800 هستند. [divider]

مایکروسافت سرفیس پرو 2
Microsoft Surface Pro 2

سرفیس پرو 2
سرفیس پرو 2

شما به دنبال تبلتی مشابه لب تاپ  هستید؟ می خواهید در تبلتتان به تماشای فیلم بپردازید؟ یا نیاز به تبلتی با صفحه نمایش با کیفیت بالا دارید؟ درست انتخاب کردید ، سرفیس پرو 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود ، این تبلت دارای یک صفحه کلید جالب است که تبلت در کنار این صفحه کلید کیبورد شبیه به یک لب تاپ  است ، یعنی شما با خرید این تبلت علاوه بر یک تبلت صاحب یک لب تاپ کوچک هم شدید ، نکته مهم دیگر این تبلت این است که اگر شما می خواهید از یک دستگاه هوشمند مبتنی بر ویندوز 8 استفاده کنید سرفیس دو نیاز شما رو برطرف خواهد کرد.

مشخصات فنی این تبلت از این قرار است : سرفیس پرو ۲ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و رم ۸ گیگابایتی هست ، وزن این تبلت تنها ۹۰۷ گرم است ، دارای پردازنده Intel Core i5 4200U, Dual core 1.6 GHz می باشد و صفحه نمایش آن از نوع LCD و اندازه صفحه نمایش ۱۰٫۶ اینچ  ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ است .

منبع : techhive.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برترین تبلت های 2013 “بهترین خرید”

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *