بخش تراشه سونی به لطف هوش مصنوعی کارکنان دورکار دارد

بخش تراشه سونی به لطف هوش مصنوعی کارکنان دورکار دارد

Sony Semiconductor Solutions، یکی از زیرمجموعه‌های گروه سونی، در حال انجام اقداماتی برای جذب و حفظ استعدادها در زمینه‌های اولویت‌دار مانند توسعه نرم‌افزار و هوش مصنوعی است. برای دستیابی به این هدف، این شرکت یک گزینه کامل کار از راه دور را برای استخدام در اواسط شغلی اعلام کرده است. این شرکت به دنبال استخدام 10 تا 20 مهندس برای موقعیت های کاری از راه دور است که در حال حاضر استخدام برای 11 موقعیت در کنترل کیفیت مدل هوش مصنوعی، توسعه فناوری ابری و فناوری پردازش تصویر مورد نیاز برای هوش مصنوعی لبه ادامه دارد.

سونی با معرفی گزینه کامل کار از راه دور، مدل کسب و کار نیمه هادی خود را فراتر از اینکه صرفاً تامین کننده قطعات باشد، هماهنگ می کند. منبع اصلی درآمد این بخش از حسگرهای تصویر برای دوربین‌های آیفون و سایر دستگاه‌های اپل است. با این حال، سونی می خواهد با معرفی پلتفرم AITRIOS دامنه فعالیت خود را افزایش دهد. این پلتفرم از دوربین های مجهز به تراشه سونی و پردازش هوش مصنوعی برای مطالعه یک محیط و ارائه راه هایی برای بهبود کارایی استفاده می کند.

پلتفرم AITRIOS در ماه نوامبر در ژاپن عرضه شد و سونی در ماه ژانویه این پلتفرم را در ژاپن و ایالات متحده برای شرکت‌های بزرگی که می‌خواهند از آن با زیرساخت‌های فناوری اطلاعات استفاده کنند، ارائه کرد. برای توسعه برنامه های کاربردی برای AITRIOS، سونی به تخصص در هر دو زمینه هوش مصنوعی پیشرفته و مهندسی ابر نیاز دارد، زیرا این پلتفرم فقط ابرداده و نه تصاویر واقعی را به ابر ارسال می کند.

در حالی که گزینه کامل کار از راه دور در حال حاضر فقط در بخش نیمه هادی موجود است، سونی ممکن است آن را به سایر بخش های گروه گسترش دهد زیرا رقابت برای استعدادهای فناوری در سراسر جهان افزایش می یابد. Sony Semiconductor Solutions این گام را برای ایجاد شبکه گسترده‌تر و جذب استعدادهای مورد نیاز برای حمایت از گسترش تجارت خود فراتر از پیشنهادات فعلی خود برمی‌دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به تبلت سونی Z3

نظرات در مورد : بخش تراشه سونی به لطف هوش مصنوعی کارکنان دورکار دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *