بتا اندروید 13 برای سری Zenfone 9 ایسوس منتشر شد

بتا اندروید 13 برای سری Zenfone 9 ایسوس منتشر شد

ماه گذشته، ایسوس جدیدترین گوشی هوشمند سری Zenfone خود را در قالب Zenfone 9 عرضه کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می کند، اما این شرکت در حال کار بر روی به روزرسانی نرم افزاری است. اکنون این شرکت به طور رسمی برنامه بتای اندروید 13 را برای گوشی هوشمند Zenfone 9 اعلام کرده و نرم افزار جدید در حال حاضر برای کسانی که در برنامه بتا ثبت نام کرده اند ارائه می شود.

کسانی که می خواهند در برنامه بتای Android 13 گوشی Zenfone 9 ثبت نام کنند، می توانند برنامه Settings را در تلفن خود باز کنند و به منوی System > System Update بروید و روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و “ثبت نام در بتا” را انتخاب کنید. این هنوز یک فرآیند باز نیست، بنابراین پس از ارسال درخواست برای ثبت نام در برنامه های آزمایش بتا، شرکت تصمیم می گیرد. اگر برای برنامه تست بتا انتخاب شده باشید، آپدیت جدید بتای اندروید 13 را روی گوشی خود دریافت خواهید کرد. قابل توجه است که این نرم افزار ممکن بوده دارای اشکالات و مشکلاتی باشد و بر تجربه کاربر و همچنین عملکرد گوشی تأثیر بگذارد.

گوشی ایسوس Zenfone 9 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی SAMOLED با وضوح صفحه نمایش Full HD+ و نرخ رفرش تا 120 هرتز با تراکم پیکسلی 445PPI، پشتیبانی از HDR10+ و طیف رنگی 112 درصدی DCI-P3 است.

در بخش پردازشی، این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 استفاده می کند. در بخش دوربین، یک حسگر دوگانه در عقب وجود دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 همراه با یک سنسور 2 مگاپیکسلی سونی IMX363 اولتراواید با میدان دید 113 درجه است. در قسمت جلو، یک دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

این گوشی هوشمند مقاوم در برابر آب و گرد و غبار با استاندارد IP68 از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می‌کند که باتری را می توان از صفر تا 50 درصد در کمتر از 30 دقیقه شارژ کرد. برای کسب جزئیات بیشتر درباره انتشار نسخه نهایی اندروید 13 روی ایسوس ذنفون 9 باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  رونمایی ایسوس از مانیتور مستقل منحصربفرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بتا اندروید 13 برای سری Zenfone 9 ایسوس منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *