با Wildfulness 2 آرامش را تجربه کنید

Wildfulness 2 – مناظر و آواهای آرامبخش طبیعت یک اپلیکیشن پر زرق و برق و منحصر به فرد است که توسط Wild Ventures مختص افراد عشق طبیعت ارائه داده شده است. بنابراین، اگر شما نیازمند یک برنامه ساده و کامل به منظور کمک گرفتن و استفاده در شرایط استرس زا هستید می توانید Wildfulness 2 را دانلود کنید و از آن بهره ببرید. به هر حال اپلیکیشن عرضه شده Wildfulness 2 با ارائه دادن امکانات بسیار همراه با گرافیک معقول جزء بهترین ها در سبک خود می باشد.

اگر جزء آن دسته افراد پراسترس هستید استفاده از این برنامه خاص را به شما پیشنهاد می کنیم. افراد درگیر استرس اگر تحت فشارهای روزانه شان به استراحت بپردازند و آن موقع به آواهای آرامبخش گوش فرا دهند، قطعا استرس ها به سرعت از ذهنشان پاک خواهد شد. پس خواص آواهای پخش شده در طبیعت را دست کم نگیرید.

آواهای آرامبخش انتشار یافته از دل طبیعت فوق العاده تاثیرگذار هستند. زیرا که با القای محیط مختص خودشان که برخاسته از آن هستند، احساس مرتبط را داده و با شنیدن صداهایی چون بارش باران، امواج دریا فکر شما را منحرف کرده و باعث خواب بهترتان می گردد.

البته که برنامه های از این دست بسیار زیاد هستند اما Wildfulness 2 به دلیل نمایش صحنه های متفاوت طبیعت که هرکدامشان با رنگ ها تکامل یافته اند قطعا طرفداران بسیار پیدا کرده است. نمایش صحنه های طبیعت با سایه تیره درختان و حیوانات متحرک در پیش زمینه موبایلتان به هدف برنامه رونق دیگری داده است.

Wildfulness

انیمیشن های صاف و لطیف با رنگ های ملایم و تند اعم از کوبش باران بر زمین و سقوط دانه های برف کُرکی شما را به استفاده مجدد از این برنامه مشتاق خواهد کرد. علاوه بر این مناظر زنده و زیبا صداهای آرامبخش 3D را به برنامه اضافه کنید که نقش اصلی آن را ایفا کرده اند. در واقع این صداها هستند که به شما تجربه واقع گرایانه یک زندگی حقیقی در طبیعت را می بخشند.

در این برنامه برای باز کردن تمام مناظر طبیعت باید 2.99 دلار بپردازید تا 10 مجموعه مختلف متناسب با خلق و خویتان در شرایط گوناگون به نمایش درآیند. و اگر به نمایش یک منظره آرامبخش از جنگل قانع هستید می توانید این برنامه را به رایگان دانلود و نصب کنید. گرچه تنوع در Wildfulness 2 حرف اول را می زند.

برای تغییر صحنه ها، روی هر کجا از صفحه نمایش ضربه بزنید و سپس “Scenes” را لمس کنید. در صورت تمایل، می توانید لبه سمت چپ برنامه را بکشید. آنگاه یک فهرست از همه صحنه ها همراه با نام و آواها در اختیارتان قرار می گیرد.

wildfulness 2

از دیگر امکانات مورداستفاده برنامه تایمر خواب و تمرینات تنفسی است. شما با ضربه روی “breathe” می توانید به مدت 60 ثانیه با عمل دم و بازدم استرستان را کنترل کنید. و این از مزایای دیگر Wildfulness 2 می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با Wildfulness 2 آرامش را تجربه کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *