با مراکز خرید و پاساژ های جزیره کیش آشنا شوید

با مراکز خرید و پاساژ های جزیره کیش آشنا شوید

خرید کردن در کیش یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌شود در فصول سرد سال انجام داد، زیرا آب‌وهوای کیش در زمستان برای گردش و ورزش‌های آبی مساعد نیست؛ اما امکان خرید در پاساژهای آن وجود دارد. جشنواره‌های زمستانی و پاییزی کیش برای جذب گردشگران تخفیفات خوبی را در این فصول ارائه می‌دهند که استفاده از آن‌ها می‌تواند یک خرید کاملا ارزان را برایتان رقم بزند. قیمت تور کیش در زمستان بسیار ارزان است. سفر با تور کیش علی بابا از تهران یا شهرهای دیگر نیز به شما کمک می‌کند علاوه‌بر خرید ارزان، هزینه کم‌تری را برای اقامت و غذا پرداخت کنید و از سفرتان لذت بیش‌تری ببرید. اگر شما هم به خرید از مراکز تجاری و پاساژهای کیش علاقه دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین مراکز خرید این جزیره زیبا آشنا کنیم.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش یکی از مراکز بزرگ تجاری و تفریحی است که با ارائه محصولات مختلف مانند پوشاک و… در 100 غرقه تجاری و بیش از 20 غرفه خدماتی گردشگران ایرانی و خارجی را که با تور کیش یا به‌صورت شخصی سفر کرده‌اند، میزبانی می‌کند. علاوه‌بر غرفه‌های تجاری در طبقه دوم این مرکز خرید یک پیست اسکی وجود دارد که می‌توانید در آن اوقات خوشی را بگذرانید. اگر در مرکز خرید دامون احساس خستگی یا گرسنگی کردید، می‌توانید به فودکورت تراس‌دار آن بروید و از غذاهای باکیفیت آن همراه با خانواده یا دوستان لذت ببرید.

آدرس: جزیره کیش _ خیابان وصال

با مراکز خرید و پاساژ های جزیره کیش آشنا شوید

مرکز اداری و تجاری سارینا1

مرکز تجاری سارینا از 10 طبقه و بیش از 100 واحد اداری و تجاری تشکیل شده است که می‌تواند تجربه جالبی از خرید را به شما بدهد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع وسایل موردنیاز مانند پوشاک، لوازم خانگی، موبایل و… را با کیفیت خوب و قیمت مناسب بخرید. در سفر با تور کیش می‌توانید خرید از این مرکز تجاری را به‌عنوان یکی از تفریحات جذاب در لیست برنامه‌های سفرتان قرار دهید.

آدرس: جزیره کیش _ بلوار خیام _ روبه‌روی هتل ارم

مجتمع تجاری مرجان

یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری کیش مرکز خرید مرجان است که در ساحل شرقی این جزیره و رو‌بروی پارک مرجان قرار دارد. این مجتمع تجاری از 260 غرفه تشکیل شده و کالاهایی مانند لباس، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری و… ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید از این مجتمع تجاری سفر با تور کیش از تهران را انتخاب کنید و از یک خرید مقرون‌به‌صرفه برخوردار شوید.

آدرس: جزیره کیش _ میدان مرجان _ خیابان مرجان

بازار مروارید

در فصل‌هایی که قیمت تور کیش ارزان است، این مجتمع تجاری زیبا تخفیفات خوبی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. بازار مروارید یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش است که معماری آن از تخت جمشید الگوبرداری شده و بخش‌‌های متفاوتی به نام‌های آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، تیسفون و پارس دارد. در این مرکز خرید بزرگ غرفه‌های تجاری، رستوران و فست‌فود وجود دارد که می‌تواند یک روز به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند.

آدرس: جزیره کیش _ میدان امیرکبیر

بازار مریم کیش

یکی دیگر از مراکز خرید مقرون‌به‌صرفه کیش بازار مریم است که برای خرید لباس، کیف، کفش و چمدان قیمت‌های بسیار مناسبی دارد. این بازار زیبا چندان بزرگ نیست و فضای جلوی غرفه‌های آن باز است. پس سعی کنید در زمان خنکی روز به آن سر بزنید تا از گرمای کیش اذیت نشوید. سفری ارزان با تور کیش و یک خرید مقرون‌‌به‌صرفه از بازار مریم می‌تواند یک خاطره عالی را در ذهن شما ایجاد کند.

آدرس: جزیره کیش _ میدان ساناز

مراکز خرید پردیس 1 و 2

از بزرگ‌ترین مراکز خرید کیش می‌توان به دو شعبه پردیس 1 و 2 اشاره کرد که کنار یک‌دیگر ساخته شده‌اند و مجموعا بیش‌ از 500 غرفه دارند. این دو مرکز خرید از درخت‌های نخل و نماد برج ایفل برای زیبا سازی فضای داخلی کمک گرفته‌اند. اگر دنبال خرید لباس از برندهای معروف هستید، می‌توانید در سفر با تور کیش از تهران سری به این دو مرکز خرید بزنید؛ زیرا بیش‌تر مارک‌های معروف در این‌جا شعبه دارند. تجربه غذاها و فست‌فودهای خوش‌مزه می‌تواند لذت از خرید را برای شما بیش‌تر کند.

آدرس: جزیره کیش _ بین خیابان رودکی و فردوسی

بازار زیتون کیش

در این مرکز خرید زیبا هرچیزی را می‌توانید پیدا کنید به جز زیتون! شهرت اصلی این مرکز تجاری به‌خاطر عطرهای معروفش است. اگر می‌خواهید بهترین عطرها از این بازار با قیمت مناسب بخرید، در زمستان این کار را انجام دهید که قیمت تور کیش هم ارزان باشد. علاوه‌بر عطر و ادکلن می‌توانید پوشاک و کیف و کفش هم از این مرکز تجاری زیبا با قیمت مناسب بخرید.

آدرس: جزیره کیش _ میدان امیرکبیر _ بلوار ساحل

مرکز خرید پانیذ کیش

یکی از جذابیت‌هایی که در سفر به کیش وجود دارد، این است که مراکز خرید آن نسبتا به یک‌دیگر نزدیک هستند و به شما این امکان را می‌دهند که با تنوع زیادی از وسایل مختلف روبرو شوید. مرکز خرید پانیذ یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید در آن هرچیزی که می‌خواهید از قهوه تا لوازم آرایشی و لباس را با قیمت مناسب بخرید و خوب است بدانید این بازار بزرگ با رویال مال و مرکز خرید پانیذ فاصله بسیار کمی دارد.

آدرس: جزیره کیش _ بین خیابان رودکی و فردوسی

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با مراکز خرید و پاساژ های جزیره کیش آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *