سری گوشی Honor Play6T با پردازنده مدیاتک همراهند

سری گوشی Honor Play6T با پردازنده مدیاتک همراهند

آنر اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ 7 آوریل میزبان یک رویداد معرفی محصول جدید در بازار کشور خود چین باشد. اسمارتفون هایی که برنامه ریزی شده در این رویداد معرفی گردند شامل سری Honor Play6T میان رده می شود. به تازگی، تنها چند روز قبل از رونمایی، گزارش جدیدی به صورت آنلاین منتشر شده  که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های این مجموعه با پردازنده مدیاتک عرضه خواهند شد.

در حالی که مشخص شده است تراشه های مدیاتک به گوشی های سری آنر پلی 6T قدرت می بخشند، مدل دقیق پردازنده فاش نشده است. با این حال، گفته می شود که مدیاتک دیمنسیتی 820 نخواهد بود. پیشتر Honor Play6T Pro در TENAA مشاهده شده، که نشان می داد این گوشی با صفحه‌نمایش تخت همراه با یک حفره دوربین در مرکز عرضه می شود. این گوشی ضخامت 7.45 میلیمتری و وزن 175 گرمی دارد.

صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ LCD با رزولوشن 2388 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز هم در کار است. انتظار می رود این تلفن هوشمند با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در مورد بخش دوربین، باید به یک ماژول دوربین دوگانه در عقب پرداخت که یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی را دربرمی گیرد. نکته جالب وجود حسگر دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی بوده که عمدتا چنین لنزی را در مدل های پرچمدار می توان شاهد بود.

ما پیش بینی می کنیم این گوشی هوشمند جدیدترین سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری سفارشی این شرکت به همراه داشته باشد. شایان ذکر است که باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 40 واتی هم به کار گرفته می شود. جزئیات بیشتری موجود نیست و باید به انتظار ادامه داد تا در روز 7 آوریل آنر سری گوشی Play6T خود را در دو مدل ساده و پرو معرفی کند.

انتظار داریم بیشتر شایعات و گزارش های پیرامون این اسمارتفون حقیقت داشته باشد. در اخباری مرتبط آمده که سری آنر Magic4 با چیپست‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 و پیکربندی دوربین حرفه ای راهی بازار شدند، اما مدل های ارزان قیمتی نیستند به شکلی مدل استاندارد 900 یورو و مدل پرو 1100 یورو قیمت دارد. اما به نظر می رسد آنر قصد دارد بزودی یک گزینه خوش قیمت از این سری را با نام آنر Magic4 Lite معرفی کند.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو Honor Magic V2 معرفی شد

به گفته افشاگر مطرح Appuals، این گوشی به صفحه نمایش 6.81 اینچی بزرگ مجهز است و از پنل LCD به جای اولد بهره می برد. همچنین انتظار داریم وضوح FHD+ داشته باشد اما و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد داشت. طراحی ماژول دوربین عقب همانند سایر نسخه ها دایره ای خواهد بود اما نباید انتظار ظاهری چشمگیر داشته باشیم. پیش بینی شده که مدل لایت از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی بهره ببرد. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی خواهد بود و گزینه ای جذاب.

بر اساس اطلاعات فاش شده، آنر برای کاهش هزینه Magic4 Lite را به چیپست اسنپدراگون 695 با رابط کاربری Magic UI 6 مبتنی اندروید 11 معرفی خواهد کرد. مدل پایه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی دو سیم کارته با اتصال 5G عرضه می شود، اما اسلات microSD نخواهد داشت.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری گوشی Honor Play6T با پردازنده مدیاتک همراهند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *