با «حالت آرام» اینستاگرام با اعلان‌های حواس‌پرتی خداحافظی کنید

با «حالت آرام» اینستاگرام با اعلان‌های حواس‌پرتی خداحافظی کنید

اینستاگرام از راه‌اندازی ویژگی جدیدی به نام «حالت بی‌صدا» خبر داده است که هدف آن کمک به کاربران برای استراحت از برنامه و کاهش اضطراب است. این ویژگی اعلان‌های دریافتی را بی‌صدا می‌کند، به پیام‌های پیامکی پاسخ خودکار می‌دهد و وضعیت شما را روی «در حالت بی‌صدا» تنظیم می‌کند تا به دوستان اطلاع دهد که در حال حاضر در برنامه فعال نیستید. این شرکت همچنین از کاربران نوجوان می‌خواهد تا در صورت استفاده از اپلیکیشن تا دیر وقت، این ویژگی را فعال کنند. در اینجا جزئیات…

به‌روزرسانی «حالت بی‌صدا» یکی از چندین تغییر است که شامل ابزارهای کنترل والدین و ابزارهای دیگر برای مدیریت توصیه‌ها نیز می‌شود. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که اینستاگرام تلاش می‌کند تا برنامه خود را کمتر هدفی برای تنظیم‌کننده‌ها و قانون‌گذارانی کند که نگران آسیب‌های احتمالی رسانه‌های اجتماعی، به‌ویژه برای کاربران نوجوان بوده‌اند.

اینستاگرام همچنین چندین ویژگی ایمنی نوجوانان را اضافه کرده است، از جمله ویژگی هایی برای محافظت از حریم خصوصی نوجوانان و کاهش تماس های ناخواسته بزرگسالان، محدود کردن هدف گذاری تبلیغات، محدود کردن دسترسی نوجوانان به محتوای بزرگسالان، و سایر ویژگی ها برای کمک به والدین برای نظارت و مدیریت استفاده از اینستاگرام نوجوانان از طریق کنترل های والدین. .

ویژگی حالت آرام تنها معرفی ابزاری نیست که کاربران را به استراحت سوق می‌دهد، بلکه بر تأثیرات دنیای واقعی که همراه با تلاش برای دور شدن از برنامه‌ای که مرتباً از آن استفاده می‌کنید و برنامه‌ای که دیگران از شما انتظار دارند، تمرکز می‌کند. در دسترس باشد. به ویژه برای جوانان، اینستاگرام به یک ابزار پیام رسانی محبوب تبدیل شده است.

با استفاده از حالت آرام، کاربران اینستاگرام می‌توانند استراحت کنند، مطالعه کنند، بخوابند، یا در غیر این صورت خود را رها کنند. وقتی از حالت ساکت خارج می‌شوید، برنامه خلاصه‌ای از مواردی را که در طول زمان از کار افتادگی از دست داده‌اید ارائه می‌کند تا به شما کمک کند گرفتار شوید.

حالت آرام ابتدا برای کاربران ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند راه اندازی می شود و اینستاگرام می گوید امیدوار است به زودی آن را در کشورهای بیشتری عرضه کند. اینستاگرام علاوه بر حالت آرام، به‌روزرسانی‌های متعددی را نیز ارائه می‌کند، از جمله توانایی والدین برای دیدن حساب‌هایی که نوجوانشان مسدود کرده است، و کنترل بهتر آنچه در صفحه کاوش برنامه نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید  7 اپلیکیشن iOS که اینستاگرام شما را حرفه ای تر خواهد کرد

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : با «حالت آرام» اینستاگرام با اعلان‌های حواس‌پرتی خداحافظی کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *