انتشار اطلاعاتی از اوپو Find N3

انتشار اطلاعاتی از اوپو Find N3

شایعه شده است که OPPO در حال کار بر روی یک پرچمدار جدید تاشو اندرویدی، “Find N3” است که انتظار می رود حتی از نسل قبلی خود قدرتمندتر باشد. علاوه بر این، گزارش شده است که این گوشی هوشمند دارای ارتقاء قابل توجهی در دوربین است. این دستگاه احتمالاً شبیه Find X6 Pro است، با همان مشخصاتی که برخی از دستگاه های برتر در رده خود دارند.

آخرین دستگاه OPPO، فبلت تاشو Find N2، دارای ویژگی‌های دوربین موبایل پیشرفته مانند دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی، MariSilicon X NPU داخلی و برند Hasselblad است. با این حال، گفته می‌شود که Find N3 با یک ارتقای عظیم از دوربین تله‌فوتوی 32 مگاپیکسلی Find N2 پیشی می‌گیرد.

انتظار می‌رود در سال 2023، برخی از دستگاه‌های تاشو، از جمله Find N3، Huawei Mate X3 و دستگاه سوم مرموز، همراه با آیفون‌های برتر به روند لنزهای زوم پریسکوپ بپیوندند. لنز پریسکوپ او که امکان زوم اپتیکال طولانی تری را فراهم می کند، یک تغییر دهنده بازی برای عکاسی با گوشی های هوشمند است. با کمک طراحی لنز تاشو، دوربین پریسکوپ می‌تواند زوم طولانی‌تری را در فضای کوچک‌تری قرار دهد و در نتیجه زوم بسیار بالاتری را بدون برش دیجیتال ایجاد کند.

فایند N3 با شماره مدل “PHN110” انتظار می‌رود که ارتقاء دوربین خود را مانند Huawei Mate X3 حفظ کند. علاوه بر این، فایند X6 پرو همچنین دارای یک محفظه دوربین اصلی گرد جدید با لنز پریسکوپ مخصوص به خود است، که منجر به گمانه زنی ها می شود که Find N3 و Find X6 Pro ممکن است از این ویژگی استفاده کنند، همانطور که در مورد X5 Pro و N2 وجود داشت. Find N2 دارای پردازنده Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. اندازه صفحه نمایش 7.1 اینچ LTPO AMOLED تاشو و وضوح صفحه نمایش 1792 در 1920 پیکسل است. یک چیز قطعی است، اوپو Find N3 در آینده با مشخصات بسیار بالاتری عرضه خواهد شد، اما تنها چیزی که در حال حاضر داریم افشای اطلاعات و شایعات است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار بتا اندروید 14 برای گوشی Find N2 Flip اوپو

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از اوپو Find N3

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *