با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ بزودی نسل جدید گوشی های سری گلکسی A خود را معرفی می کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این سری دریافت کردیم و طبق آخرین شنیده‌ها در ماه مارس معرفی خواهند شد.

یکی از این مدل ها گوشی گلکسی A53 با پشتیبانی از شبکه 5جی است. پیشتر طرح رندر این اسمارتفون را مشاهده کردیم که رنگ بندی مشکی و سفید را نشان می دهد و حال وب سایت WinFuture طرح رندر دیگری منتشر کرده که به نسخه آبی و نارنجی اشاره دارد.

در طرح رندر جدید همان طراحی را شاهد هستیم که پیشتر مشاهده کردیم و گویی شباهت بارزی میان دو نسخه جدید و قبلی وجود دارد. دستگاه دارای برجستگی صاف با بدنه عقب در بخش دوربین بوده که چهار حسگر دوربین و یک فلاش LED را دربرمی گیرد. لوگو سامسونگ نیز در عقب پایین وجود دارد. در بخش کناری کلید تنظیم صدا و پاور تعبیه شده و حسگر اثرانگشت نیز احتمالا زیر نمایشگر است.

با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

پورت USB-C در قسمت زیرین است و اسپیکر استریو در کنار آن همراه میکروفون وجود دارد. همچنین باید به نمایشگر حفره ای دستگاه با حاشیه کم هم اشاره کنیم. در بخش مشخصات سامسونگ قصد دارد از پنل AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز 6.52 اینچی بهره گیرد. گذشته از آن پردازنده اگزینوس 1200 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی که تراشه گرافیکی Mali G68 هم دارد در این مدل تعبیه شده است.

ناگفته نماند که گلکسی A53 از شبکه 5جی پشتیبانی کرده و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از اسلات کارت میکرو اس دی هم وجود دارد. باتری 5000 میلی آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. شایان ذکر است این دستگاه دارای چهار حسگر 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 5مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق در عقب است. همچنین انتظار داریم که سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر One UI 4.0 را هم شاهد باشیم.

با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

در اخباری مرتبط براساس گزارش های اخیر گوشی سامسونگ گلکسی A23 در بازارهای مختلف در دو نسخه 4G و 5G مانند نسل قبلی گلکسی A22 عرضه خواهد شد. یک گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A325F در بنچمارک Geekbench رویت شده است. این لیست نشان می دهد که دستگاه از تراشه اسنپدراگون سری 6 کوالکام قدرت می گیرد.

بیشتر بخوانید  مقایسه سامسونگ گلکسی نوت 5 و نوت 4

لیست گیک‌بنچ گلکسی A23 نشان می‌دهد که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام پشتیبانی می‌کند. این چیپست شامل چهار هسته است که با فرکانس 1.90 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2. 4 گیگاهرتز عمل می کند. این تراشه با نام رمز “holi” که با چند تراشه Qualcomm مرتبط است، ذکر شده است.

کد منبع Geekbench گلکسی A23 نشان داده که اسمارتفون به 4 گیگابایت رم مجهز است. گوشی سامسونگ همچنین با سیستم عامل اندروید 12 همراه خواهد بود. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز 384 و در تست چند هسته ای 1612 را کسب کرد. طبق اطلاعات بدست آمده اسمارتفون میان رده کره ای از چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام قدرت می گیرد.

متاسفانه اطلاعاتی از مشخصات گلکسی A23 4G در دسترس نیست. مانند گلکسی A22 قبلی، A23 ممکن است با صفحه نمایش OLED و باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عرضه شود.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با تصاویر رندر گلکسی A53 سامسونگ همراه باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *