با اپلیکیشن CoverScreen OS صفحه نمایش کاور Oppo Find N2 خود را تغییر دهید

با اپلیکیشن CoverScreen OS صفحه نمایش کاور Oppo Find N2 خود را تغییر دهید

CoverScreen OS یک برنامه محبوب است که توسط IJP توسعه یافته است که اخیراً به روز رسانی را منتشر کرده است که بر Oppo Find N2 Flip تمرکز دارد. این برنامه قابلیت‌های بیشتری را به نمایشگرهای بیرونی گوشی‌های Galaxy Z Flip سامسونگ اضافه می‌کند و اکنون از صفحه نمایش پوششی نسبتاً بزرگ Oppo Find N2 Flip پشتیبانی می‌کند.

این برنامه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند، از جمله Cover Launcher/App Launcher/Drawer، پشتیبانی از ویجت‌های صفحه اصلی برنامه‌های شخص ثالث، جابه‌جایی سریع، حرکات ناوبری، اعلان‌ها، و یک صفحه رسانه قدرتمند که شامل چندین جلسه است. ردیابی، و کنترل‌های اضافی که در سیستم عامل استوک سامسونگ برای صفحه نمایش در دسترس نیستند. این برنامه همچنین پشتیبانی کامل از صفحه کلید، از جمله صدا، QWERTY و T9 را ارائه می دهد.

این برنامه در بالای راه‌انداز Oppo کار می‌کند، بنابراین شما همچنان به جابجایی‌ها و ویجت‌های سریع سیستم دسترسی دارید. در ویدیوهای موجود به صورت آنلاین، می‌توانید برنامه را در حال اجرا ببینید، در حالی که کاربر از طریق برنامه‌ها تند تند می‌زند، یک ویدیوی YouTube را باز می‌کند و Google Chrome را برای جستجوی «Oppo» باز می‌کند. صفحه نمایش تقریباً مشابه نحوه استفاده شما از صفحه اصلی عمل می کند، که نشان می دهد برنامه چقدر روان کار می کند.

IJP برای بهبود عملکرد برنامه کار کرده است و به نظر می رسد که آخرین نسخه به راحتی روی Oppo Find N2 Flip کار می کند. این برنامه از زمان گلکسی زد فلیپ 3 در دسترس بوده و بعداً برای گلکسی زد فلیپ 4 به روز رسانی شد.

اگر صاحب Oppo Find N2 Flip هستید، می‌توانید آخرین نسخه این برنامه را با دانلود رایگان از فروشگاه Play امتحان کنید. به طور کلی، این برنامه افزودنی عالی برای ویژگی های چشمگیر Oppo Find N2 Flip است و ارزش بیشتری را به دستگاهی که در حال حاضر چشمگیر است می افزاید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  OnePlus و OPPO با همکاری یکدیگر هزینه ها را بهینه می کنند

نظرات در مورد : با اپلیکیشن CoverScreen OS صفحه نمایش کاور Oppo Find N2 خود را تغییر دهید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *