بالاترین و جدیدترین تلویزیون کیوند (QNED) ال جی 2022 مدل QNED95

بالاترین و جدیدترین تلویزیون کیوند (QNED) ال جی 2022 مدل QNED95

تلویزیون ال جی QNED95

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند ال جی که در لیست بی‌نظیرترین تلویزیون‌های ال جی قرار گرفته است و در سال ۲۰۲۱ تولید شده است را برای شما معرفی کنیم. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی QNED95 از جمله محصولات با کیفیت برند ال جی است که از فناوری‌های بسیار گسترده ای برخوردار است و می‌تواند امکانات ویژه ای را نیز در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون در لیست به روز ترین تلویزیون‌های رده بالای ال جی قرار گرفته است که با وجود سیستم عامل webos شما می‌توانید به دنیایی از برنامه‌های هوشمند دسترسی داشته باشید و آنها را بر روی نمایشگر Mini LED با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. تلویزیون Mini LED ال جی QNED95 به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی با کیفیت بسیار بالا برایتان نمایش دهد. یکی از نقاط قوت تلویزیون ال جی QNED95 که به عنوان قلب تپنده تلویزیون عمل می‌کند پردازنده آلفا ۹ نسل ۴ می‌باشد. با وجود این پردازنده شما در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی محتواهای ورودی را با کیفیت بالا دریافت میکنید. کیفیت تصویر 8K باعث شده است که شما بتوانید محتواها را با جزئیات بسیار گسترده مشاهده کنید. تلویزیون ال جی QNED95 به فناوری دالبی ویژن مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را به صورت واضح و بدون عیب و نقص نمایش دهد. در این تلویزیون با وجود فناوری Dolby Atmos میتوانید صداها را با کیفیت بالایی دریافت کنید. اگر قصد خرید تلویزیون الجی QNED95 دارید می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. در ادامه برخی از برخی از مشخصات و قابلیت‌های تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم.

بالاترین و جدیدترین تلویزیون کیوند (QNED) ال جی 2022 مدل QNED95

طراحی تلویزیون اسمارت ال جی QNED95

طراحی تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سامسونگ و ال جی در مدل های پرچمدار به دلیل طراحی لوکسی که دارند و آپشن های بیشتری که روی آنها سوار است از سایر مدل های این شرکت بالاتر است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل QNED95 محصول سال ۲۰۲۱ است و طراحی بسیار شیک و چشم نوازی برخوردار است. بدون شک در خرید تلویزیون همواره باید فاکتورهای بسیار گسترده‌ای توجه داشته باشید که یکی از آنها ظاهر و طراحی تلویزیون می‌باشد. تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی QNED95 توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند زیرا این تلویزیون قاب بسیار باریک و در عین حال ساده طراحی شده است. تلویزیون QNED95 دارای فریم بسیار باریکی است که در ۴ طرف تلویزیون قرار گرفته است. فریم اطراف تلویزیون به قدری باریک است که به سختی دیده می‌شود. تلویزیون هوشمند ال جی مدل QNED95 به صفحه نمایش Mini LED مجهز شده است و هزاران LED ریز و کوچک دارد که می‌تواند نور و صفحه نمایش روشنایی صفحه نمایش را تامین کند. تلویزیون اسمارت ال جی QNED95 دارای پایه‌های بسیار شیک و مقاومی است و شما می‌توانید این محصول را بر روی پایه قرار داده یا با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید.

 

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۱ ال جی QNED95

کیفیت تصویر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سونی و ال جی در مدل های پرچمدار به دلیل کیفیت تصویربالایی که دارند و آپشن های بیشتری که روی آنها سوار است از سایر مدل های این شرکت بالاتر است. تلویزیون ال جی QNED95 به پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری‌ها در زمینه کیفیت تصویر مجهز شده است. این تلویزیون دارای نور پس زمینه Mini LED است و می‌تواند تجربه به یادماندنی را برایتان ایجاد کند. زیرا تلویزیون اسمارت QNED95 قادر است تمامی رنگ‌ها را به صورت عمیق نمایش داده و کنتراست تصاویر را افزایش دهد و به همین دلیل شما جزئیات بسیار زیادی از تصاویر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می‌کنید. تلویزیون QNED95 به کیفیت تصویر 8K مجهز شده است و می‌تواند تصاویر با بیش از ۳۳ میلیون تراکم پیکسلی نمایش دهد. این تراکم پیکسلی در مقایسه با یک تلویزیون 4K ۴ برابر بیشتر است همچنین در مقایسه با یک تلویزیون فول اچ دی شما ۱۶ برابر رزولوشن بیشتری را دریافت می‌کنید. با وجود این قابلیت تمامی تصاویر از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید محتواها را با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید. تلویزیون ال جی QNED95 به پنل ipsو زاویه دید گسترده مجهز شده است و از پردازنده قدرتمند الفا α9 پشتیبانی میکند. با وجود نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز می‌توانید از این تلویزیون برای انجام بازی‌ها و گیم‌های مختلف نیز استفاده کنید.

بالاترین و جدیدترین تلویزیون کیوند (QNED) ال جی 2022 مدل QNED95

سیستم صوتی تلویزیون ۸kال جی QNED95

تلویزیون Mini LED ال جی مدل QNED95 از کیفیت تصویر فوق‌العاده برخوردار است و می‌تواند صداها را نیز بسیار با کیفیت و بدون عیب و نقص ارائه دهد. تلویزیون از فناوری‌های پیشرفته دالبی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تجربه شنیداری بی نظیر را برایتان فراهم کند. در تلویزیون QNED95 فناوری‌های بسیار گسترده ای وجود دارد که تمامی نویز‌های صوتی را از بین برده و صدای فراگیر ارائه می‌دهند. با وجود قابلیت دالبی دیجیتال شما می‌توانید صداها را به صورت رسا و باکیفیت بشنوید این فناوری می‌تواند صداها را به صورت چند کاناله مجازی ارائه داده و شما در هر گوشه ای از خانه خودتان که باشید صداها را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. یکی از فناوری‌های بسیار مهم که بر روی سیستم صوتی تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد فناوری Dolby Atmos میباشد با وجود این فناوری می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون دریافت کنید.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون QNED ال جی QNED95

تلویزیون ال جی QNED95 یکی از بهترین و پیشرفته ترین تلویزیون‌ها محسوب می‌شود. این تلویزیون از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار است و به نسخه جدید سیستم عامل webos مجهز شده است. با وجود این قابلیت شما می‌توانید از امکان جستجوی صوتی محتواها استفاده کنید و به راحتی با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنید با وجود قابلیت هوش مصنوعی این امکان برای تان فراهم شده است که این برنامه را بر روی تلفن همراه نصب کنید و سپس با تمامی دستگاه‌های هوشمند خانه‌تان ارتباط برقرار کنید. تلویزیون ال جی QNED95 به دستیارهای صوتی گوگل و آمازون مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با تلویزیون تعامل صوتی داشته باشید. تلویزیون ال جی QNED95 به قابلیت Magic Remote مجهز شده است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید تمامی محتوایی را که بر روی تلفن همراه خودتان دارید به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و آنها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید. این امکان برای شما فراهم شده است مشخصات کامل تلویزیون ال جی QNED95 را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما این مدل ها را در نظر داشته باشید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1
3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : بالاترین و جدیدترین تلویزیون کیوند (QNED) ال جی 2022 مدل QNED95

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *