بازی 2.99 دلاری Warp Shift رایگان شد

“Warp Shift” عنوان یک بازی پازل هوشمندانه با تلفیق سبک متمایز هنر و مکانیک جذاب گیم پلی می باشد که در نیمه دوم سال 2016 ظهور کرد.

این مجموعه از بازی در جهان مرموز اتفاق می افتد. در واقع، “Warp Shift” سفری است که در آن ذهن و حواستان را به چالش می کشاند. “Warp Shift” به شما نقش یک راهنما را داده که توسط آن باید دختر کوچولویی به نام “Pi” و همدم جادویی او را از طریق راه های پر پیچ و خم هدایت کنید تا از شر اتاق های قدیمی که در آن گیر افتاده اند رهایی یابند.

فضای درون بازی پازل “Warp Shift” به 5 جهان تقسیم شده است که هر کدام شامل 15 معما از سطوح آسان تا سخت و سخت تر می باشد.

به عنوان گیرافتاده در جهان پررمز و راز، هر کدام از چالش های بعدی تان از قبل سخت و سخت تر شده و باید برای حل کردن پازلتان از حقه های هوشمندانه تری بهره مند شوید.

اگر قصد دارید راهنمای خوب و حرفه ای برای “Pi” باشید باید بوسیله باز کردن معابر، میانبرهای هوشمندانه، حذف موانع با کشیدن و استفاده از تله پورت برای تغییر محیط پازل ها را کامل کنید تا به مقصد خود برسید.

“Warp Shift” توسعه یافته از ISBIT Games یک سفر صوتی و تصویری در ورای زمان و مکان می باشد که بوسیله خود چشم ها، گوش ها و مغز را تحریک می کند.

این بازی که تا پیش از این با قیمت عادلانه 2.99 دلار در دسترس بوده، رایگان شده است و شما می توانید از این پس این بازی را به طور رایگان از مارکت های اندروید دریافت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی 2.99 دلاری Warp Shift رایگان شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *