بازی جنجالی Rocket League برای نینتندو سوییچ معرفی شد

Rocket League

بازی جنجالی Rocket League در اوایل سال جاری معرفی شده و سازندگان این بازی قول داده اند به زودی و در 14 نوامبر آن را منتشر کرده و در اختیاری کنسول های Nintendo Switch قرار خواهد داد. فروشگاه های الکترونیکی سوئیچ این بازی به صورت دانلودی می فروشند. Nintendo در سایت خود درباره این بازی این گونه گفت : می توانید با سیستم های  شخصی ساز خود بین سایر بازیکنان بدرخشید , و رقبای خود را در پلتفرم ها به چالش بکشید. مسابقات آنلاین رقابتی و حالت ویژه Mutators ,  حالت فصلی آفلاین , مسابقات نرمال و عادی , بازی های مختلف و امکان تغییر قوانین از ویژگی های این بازی می باشد.

اگر قصد دارید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید می توانید یک نفره بازی کنید در صورت گروهی حداکثر 8 عضو را ساپورت می کند اما در حالت تلویزیونی حداکثر 4 بازیکن می توانند در بازی شرکت کنند. چندین پلتفرم مختلف از جمله Ps4 , Xbox One ،Windows ، Mac و  Nintendo Switchwitch برای این بازی در نظر گرفته شده است.

در نسخه Switch بازی ماشین‌ های لوئیجی ، ماریو و ساموش شرکت دارند. قیمت این بازی  19.99 دلار در نظر گرفته شده که بسیار مقرون به صرفه می باشد. بسیاری از کاربران کنسول بازی نینتندو سوییچ علاقه داشتند که این بازی هر چه سریع تر برای کنسول بازی آن ها نیز عرضه شود و هم اکنون این بازی قابل دسترس کاربران می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های سال ۲۰۱۷

نظرات در مورد : بازی جنجالی Rocket League برای نینتندو سوییچ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *