این پارچه تمیزکننده دستگاه اپل 19 دلار است

این پارچه تمیزکننده دستگاه اپل 19 دلار است

رویداد “Unleashed” اپل شامل عرضه چندین محصول مهم Apple از جمله MacBook Pro جدید ، AirPods 3 و سایر محصولات بود. همه اینها هرچند مورد انتظار بود و کمی افشا شده بود، بنابراین واقعاً تعجب آور نبود.

یکی از محصولات تازه رونمایی شده و عجیب اپل، پارچه تمیزکننده دستگاه این شرکت بوده که 19 دلار قیمت داشته و از میکروفیبر ساخته شده که اثری از لکه و اثرانگشت روی دستگاه به جای نخواهد گذاشت.

اپل به سختی اطلاعاتی در مورد خود پارچه ارائه کرده است و فقط در وب سایت خود اعلام کرده است که “با مواد نرم و غیر ساینده ساخته شده است” و “هرگونه صفحه نمایش اپل ، از جمله شیشه های نانومواد را با خیال راحت و م cleansثر تمیز می کند” ، که با توجه به این موضوع قابل درک است. پارچه چیزی جز یک پارچه نیست.

تصاویر آن چیزی را نشان می دهد که بیشتر شبیه یک تشک موشی است تا یک محصول تمیز کننده واقعی. و جدا از این که لوگوی اپل روی آن مهر زده شده است ، به نظر نمی رسد که چیزی بیش از یک پارچه میکرو فیبر معمولی ارائه دهد که بتوان کسری از قیمت آن را گرفت.

اپل توصیه می کند که از “پارچه نرم و بدون پرز” برای تمیز کردن تمام محصولات اپل و “اجتناب از پارچه های ساینده ، حوله ، دستمال کاغذی یا موارد مشابه” در یکی از صفحات پشتیبانی خود استفاده کنید. امیدوارم پارچه پولیش این الزامات را برآورده کند.

آخرین و مهمترین آن ، حتی یک لیست سازگاری وجود دارد که تقریباً کل مجموعه سخت افزارهای اپل را ذکر می کند ، فقط در صورتی که می پرسید آیا دستگاه اشتباهی را با آن مالیده اید و به نوعی جن شیطانی را احضار کرده اید.

در حالی که پارچه پولیش اپل به طور جداگانه با 19 دلار به فروش می رسد ، با Pro Display XDR رایگان عرضه می شود ، به این معنی که اگر مایل به خرید آن هستید ، باید 5000 دلار هزینه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بالاخره اپل به تمامی شایعات پایان داد ! آیفون 6 ششم سپتامبر!

نظرات در مورد : این پارچه تمیزکننده دستگاه اپل 19 دلار است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *